pühapäev, 10. mai 2009

mis siis uut...








...midagi pole.Elu meil siin nii rahulik, et kole kohe.Ilmad ilusad ja soojad.Isabella kasvab, kàib lasteaias, viskab kilde...aga neid ainult itaalia keeles.Kàime ilusate òhtutega tihti kuskil vàlibaaris mulisemas ja aperitiivi vòtmas.Kuskil kaugemal polegi ammu kàia saanud, kuna auto oli pea kuu aega paranduses.Nùùd saime kàtte ja peab uuesti tagasi viima, sest kaks mingit junni vaja veel àra vahetada.Ja meie maksame.Mòte kàib juba uue auto ùmber, seda soovitas ka mehaanik.Pikka pidu ei pidavat enam olema.Mis sa sest Kiast tahad onju.
Ma panen parem mòne pildi, mul ei meenu hetkel mitte midagi millest kirjutada;)

3 kommentaari:

Ruudi ütles ...

no seda oli arvata, et sul midagi uut pole :D

Liiga rahulik elu tekitab stressi :) ( tean omast käest)

mermaid ütles ...

Ma peaks siis stressivaba olema :D

AnnuMannu ütles ...

Kusjuures rahulik mu elu tegelikult ju pole, mingi tegevus ja jant toimub koguaeg.Inimesed ùmber pidevalt...aga noh mul on see periood, et ma ei ime praegu pastakast midagi vàlja...ei oska kirjutada midagi.....mul on keskea kriis hetkel!