esmaspäev, 18. mai 2009

Mai kuu


See tàhendab siin, et suvi on alanud.No vòib juba tàitsa vabalt òelda, et rannahooaeg on alanud.Oleks ainult meri làhemal.Basseinid tehakse umbes kahe nàdala pàrast lahti.Issand ma ei jòua àra oodata.Tahaks ju oma suurepàrast kere teistele ka nàidata.Kui raha ùlearu jàrsku peaks jààma, siis làhen hoopis acqua gym'i.Vàntaks seda ratast seal vees sees hea meelega.Niisama tànaval mulle ei meeldi, vees pole vàhemalt liiklust mis mind ohustaks.
Aitab minust.Isabella on ikka tore laps, viskab kilde ja on meie tutvusringkonna lemmiklaps loomulikult.Paar pàeva tagasi arvas, et kui me Estonjasse làheme, siis emme peaks minema autoga ja tema issiga làheb rattaga.Nii siis lood.Palju ònne neile!
Siis kàisid nad veel teatris eelmine nàdal.Tema enda jutu jàrgi oli seal hunt, kes sòi pardi àra.Vist oligi.Palusin siis tàdi Riinal baari luugi peal kiigata, et kui lastekari sealt mòòda jalutab(tavaliselt nad nii teevad), siis paar pilti klòpsida.Jàtsin oma aparaadi ka selleks puhuks.Tema muidugi magas òige hetke maha.Jòudis vàlja alles hetkel, kui saba jupp ainult paistis.Niiet sellest ma pilte ei saanud.No ja tàdi Riina siis arvas, et pildistab mulle hoopis lilli àmmamuti aias.Niiet need imekaunis roosid on siis sealt pàrit:)))
Veel siis nàiteks seda, et minu emme nii tubli saadab meiel ikka pakke.Pòhimòtteliselt ikka Isabellale.Tundub, et ta on sellist eesti marki nagu Minibeebi austama hakanud.Mul on nùùd vàhemalt 20 sellist asja kapis.Samuti saime lapsele Mòmmi aabits 2 dvd, kahjusk esimest ei pidanud kuskil olema.Ehk edaspidi leiab.Ja ùldse tahaks nagu ise ka Eestisse minna augustis.Ja seoses sellega.Ma sain just àsja sellise ròòmusònumi, et mu mehe vend ja onu tahavad ka tulla.Peab ùtlema, et ròòmusònum on selles suhtes vàhemalt, et àmm tulla ei kavatse, aga noh....elagu karsklus ma ùtlen selle peale.Meil saab ilgelt pònev olema ma kujutan ette.Vend nohik, kàib raudselt keel ripakil ringi.Tundes tema maitset naiste suhtes, on Eesti tema jaoks paradiis kohe kindlasti.Loodan ainult, et nad sinna ikka pàris kolmeks nàdalaks ei jàà.....;)
Need pildid on mingil hommikul, enne lasteaeda minekut.Et ikka nàidata kui pikad patsid pliksil on;)


2 kommentaari:

Suusi ütles ...

Ossa, no kyll teile on seda juuksekasvu alles antud!

Reine ütles ...

Kohe kadedaks teeb tõepoolest. Alles tal ju olid õlgadeni juuksed!!!!