pühapäev, 26. aprill 2009

Kùlalised....Inghilterrast





Mòtlesin, et panen paar pilti siia ka kaugetest kùlalistest, aga ma nùùd ei julgegi.Et àra tee teistele seda mis sa ei taha, et sulle tehakse;)
Aga paari reaga kirjutades, saabusid kùlalised neljapàeva lòunal.Monsa pakkus ennast ja oma autot jàrgi minemiseks.Reis làks vàga sujuvalt ja ilma igasuguste sehkendusteta.
Need pàevad me sòime, jòime ja jàlle sòime.Jube, nii ei saa elu jàtkuda!
Kùlalised olid meeldivad, mitte nòudlikud ja lòbusad.Tundsid ennast nagu kodus, minu jaoks on see oluline, sest ega mulle selline ùmmardamine ei meeldi, ma ise ju lihtne inimene:)
Ei mingit peenutsemist:)
Mitte ùhtegi inglise toitu muidugi ma maitsta ei saanud, aga selle vea parandame, kui sinna làheme ja oma laagri seal pùsti lòòme!:)
Kahjuks siit àra minekuga nii libedalt ei làinud ja nad pidid omal kàel hakkama saama.Ma kujutan seda stressi ette, aga loodan, et kokkuvòttes làks kòik hàsti ja Linda saab nùùd juba kodus piimaga teed juua:)


1 kommentaar:

mermaid ütles ...

irww.. viimane pilt on hea.. mu vihane mees ka peale jäänud..