teisipäev, 26. mai 2009

Appi kui palav




No tòesti.Ma pole absoluutselt mingi kuuma ilma fànn ja nùùd veel siis nii kohutav kuumus.Nàed, isegi tàdi Mari jaoks on palav.Meil nàitas ròdul 44 kraadi pàikese kàes.No comoon.......liig mis liig.Aga lubavad natuke vihmasabinat ja ehk làheb meil ka lahedamaks.Praegu on meil àiapapa kùlas, kaugest umbriast.Saime oma òli varusid jàlle tàiendatud.15 liitrit tòeliselt mònusat ja rammusat oliiviòli.Nii hea meel, ega siin ju elu ilma selleta enam ette ei kujuta;)

Noh ja muud pole vist midagi.Katsun nùùd làhiajal piletid àra osta, et augustis ikka mònusalt Pàrnu rannas ja mònes muus Eesti otsas logeleda.


Tegelikult on nii, et kui minu hommikusòògid tihti nùùd sellised vàlja nàevad, siis ei làhe ma kuhugi randa logelema.Lained hakkavad ùlepea lòòma, kui ma sinna mauhti sisse jooksen....m a s e n d a v!!!

7 kommentaari:

mermaid ütles ...

Lahe beib Isabella teil.
Kirjuta ikka rohkem.. mul igav muidu.

Ma ostan reedel pileti ära. Pärnu randa lähen niikuinii... isegi kui varbaid yke pekkide ei näe...

Ruudi ütles ...

kuule tsikk lõpeta see hädaldamine!!!

Elu on lill!

AnnuMannu ütles ...

Mida tàhendab elu on lill, palun seletage mulle!Ma oma varbaid ei nàe juba sellest ajast, kui mul nuksud kasvama hakkasid....umbes kolmandas klassis:D....ja eks ma sinna mere ààrde làhen nagunii, soome turiste hirmutama....kuigi vòib arvata, et nad on hullematki nàinud:)))
Ja Linda...àkki teeks jàlle pikniku, seal kùngaste vahel...mòni liiter veini ja...Mari ka muidugi, kui julgeb:DDD

Ruudi ütles ...

Mari julgeb alati!!!!

Elu on lill ja mis sa neist varvastest ikka passid?? Kõige koledam kehaosa üldse!
Päike paistab, soe on ( vaata, mis ilm eestis on, noh võrdluseks), laps viskab kildu ja mees käib tööl ( irw).
Noh ja sinu puhul ka veini ja õlle puudust pole.
Mis sa hing veel tahad?!

mermaid ütles ...

Minul on varbad kõige ilusam kehaosa!

Pärnu rannas ma ei julge palju veini juua... seal mul liiga palju tuttavaid. Piacencas oli hea lällata.

Meie verandal saab veini juua.
Või seal polika juures pargis...

AnnuMannu ütles ...

Hahahahhahahaaaa...polika pargis koos teiste saatusekaaslastega và???:))))
Aga ega Pàrnus kohapuudust kùll ei tule, seal leiame place alati;)

mermaid ütles ...

justjust... need teised ka ikka :D
aga neid vist seal väheks jääänd...