pühapäev, 26. aprill 2009

pàev Piacenzas


(Selle ma kopisin Marilt, liiga hea oli...:)



Hommikul oli àratus pandud kella 6ks, aga ma olin nagu kàgu juba kell 5 ùleval, ilma igasuguse tirinata.Rongid olid jube tàpsed, niiet mòlemil korral jòudsime sòna otseses mòttes viimasel sekundil.Hommikul kollasime mòòda linna ringi, uudistasime natuke turul ja ostsime head kohaliku juustu....ja veini.Seda viimast natuke liiga palju, aga seltskond mònus ja ilm viimase peal, niiet kòik soosis seda;)
Lòin oma àmma kingitud voodikatte murule laiali ja làbu vòis alata.Lapsed jooksid paljajalu muru sees ja korjasid lilli.
Viisaka hilinemisega jòudis Mari ka kohale.Noh tegelikult ta ei hilinenud, sest meil mingit kellaaega kokku lepitud polnud, aga lihtsalt meist hiljem jòudis kohale:)
Ilusa hààle, leebe ja naiseliku olemisega tàdi, kes naerab koguaeg:).Anni oli tàpselt samasugune nagu pildi peal, vàga ilus laps.Algul natuke pòlgas suuremiad tùdrukuid, aga siis làks kàima nagu see alati on.Pàrast veel tiir linnas, baaris ja koju jòudsime kell 23.30.
Mònus pàev oli.Mina olen nagu pàiksekàes kùpsenud tomat, Isabellal on ka kerge jume nàos.

7 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Oot oot, mis värk see nüüd siis on, et mina ei tohtinud ilma enne näitamata muttide pilte üles riputada aga siin on üks, kus mina näen üpriski kohtuav välja, üleval?
Ja leebe? mina?
Ikka Linda, eks :D

AnnuMannu ütles ...

No kuule, see on ju nii neutraalne pilt ja sa olid ilus kòhna ja ròòmus.Noh tegelt ma sul blogisse ei keelagi panna, see nagunii kinnine, niiet vòid mulle tagasi teha, luban!;)
Ma ei tea, oled jah leebe...ma tahaks oma lapsele sellist kasvatajat.Vòibolla oleks su pidanud vihaseks ajama, siis oleks seda kanget sitsiilia mutti nàinud ka:D

Ruudi ütles ...

kõhna ja leebe :)( ja tissitu, igaühel omad kompleksid) Oleneb alati vaatenurgast!
Kuna ma olen hästi leebe siis seekord ma tagasi ei tee ( napakad pidid kahjuks kustutasin juba ära, tegelt).

Ja kokku peame veel saama, liiga lõbus oli :) ( mis ei tähenda, et ma viitsin sinna sõita)

AnnuMannu ütles ...

Selge, jàrgmine kord tuleb siis ikka sinna Emiliasse ennast kohale vedada.Aga siis tuleme kohe pikemaks ajaks, vot!Ei huvita kus sa meid paned:))
Ma kustutasin ka umbes 40 pilti àra, kòigil neil olin mina oma suures hiilguses peal:D
Ma vaatsin just oma lapse uhkesse ridikùli ja see oli paksult kleepuvaid kummikomme tàis, àra lutsutatud siis:)))

Ruudi ütles ...

aga vähemalt ta ei jonninud ja ei nõudnud tähelepanu :)

mermaid ütles ...

ma parem ei kommenteeri..

Ruudi ütles ...

krt, see kukkus nüüd halvasti välja! Polnud nii mõeldud.
Noh, oli selline hea ja vaikne oma kommidega :)