esmaspäev, 13. aprill 2009

Pikk paus...:)






Jah, unarusse olen jàtnud oma blogi.Scuuuusaaa:).Tegelikult on elu nii rahulikult làinud ka siin, et ega mul polegi midagi kirjutada.Tànasega peaks nùùd nendel pùhadel lòpp olema, mille ùle on mul ùtlemata hea meel.Ega kaks pàeva jutti àmma juures sòòmas kàia pole meelakkumine.Sòòk sòògiks, aga àmm......uffaaaaaa.Isabella on neljapàevast saati kodus olnud.Neil ju ka puhkus:)
Kolmapàeval jälle tagasi.Tàna hommikul kui ennast sàttisime, et àmma juurde minna, siis ta kùsis , kas làheme lasteaeda???:).Pidin kahjuks teatama, et ei làhe.
Ilmad on mònusad soojad, vòiks òelda, et pàikese kàes lausa kùpseb.Ei tea ju kui kauaks seda on, aga ma naudin hetkel tàiega.

3 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

täna oli siis esimene lasteaia päev :) kuidas läks?
aga jah tead need pühad..ja ega mu ämm ka just äge ei ole :D
kallid

mermaid ütles ...

iswer, kas teil on ka see suurte shokolaadimunade traditsioon, nagu inglismaal w?

AnnuMannu ütles ...

Loomulikult!:)
Lasteaias làks ikka hàsti, nagu alati:)