esmaspäev, 2. veebruar 2009

No nii...



Tundub, et see haigus ka meist naljalt mòòda ei làhe.Kòik ùmberringi tòbised, niiet nùùd on vist meie kord:(.Tàna òòsel oli laps jube rahutu, muudkui vàhkres ja viuksus.Eile òhtul juba muutus kahtlaselt jonnakaks, miks ei meeldinud.Ja kogemustest tean, et siis on mingi haigus tulemas, kui miski ei sobi ja sùùa ei taha.Palavikkku pole, aga nohu on kòva ja kòha ka veidike.Aga haige lapse silmad on tal.....kahjuks.Eks nàeb....tàna muidugi lasteaeda ei viinud ja àmm jài oma lapselapse pàevast ilma.
Loomulikult on jàlle lumi maas!
Veel pean ma kirjutama oma lollist kassist, kes mul làpaka peal(avatud) magamas kàib, kui ma ei nàe.Mul làheb muda keema selle kassi peale, ta teeb ainult seda mida ta teha ei tohiks.Nùùd on siis V tàhe nupp lahti ma ei oska seda tagasi panna......uhhhhhhhhhh
Vaade maja eest:


Vaade maja tagant:

Kaks kòògipilti Mermaidile:

5 kommentaari:

mermaid ütles ...

Irw.. ma just pidin eelmise posti juurde kirjutama, et tee majast pilti. Lahedad pikad rõdud teil.

Mis sa seal aknalaua peal kastis kasvatad? Äge vaadata, mis kellegil kodus on.. võtsin jälle luubi välja. :D Meil ka hyatsint.. aga valge.

Tee käägist ka pilti :)

Bellale tervist palju!

AnnuMannu ütles ...

Meil on vòrreldes teisetga ikka vàga vàiksed ròdud, noh sellised standard...ma oma paksu kerega mahun veel àra.Seal karbis kasvavad ùhed lilled...geraaniad vòi midagi sellist.Lidl'ist ostsin kohe karbi mullaga, kus olid seemned kaasas.Tomatid ostsin ka, aga neid veel vara panna....:D
Kòògist pilti?See nònna tagasihoidlik meil ju.....ma panen siis ùles:)

AnnuMannu ütles ...

Nùùd jòudis alles kohale....ega see pole minu maja seal pikkade ròdudega....I wish....see on vaade minu ròdult.Point oli selles, et te nàeksite kui palju lund meil maas on:D.Oma majast pole veel teinud peale vàrvimist:)

mermaid ütles ...

Aaa... selge.. et siis nagu maja taga värvivad praegu?

Suur köök teil! Meil poole väiksem.. Need lilled on armsad.. ja seal läpaka taga sa siis istudki w?
:D

AnnuMannu ütles ...

Maja tanant vàrvivad jah.Mul on paar lille ùle ka, niiet kui soovid....:)
Selle taga enamus ajast, aga tàna istun nàiteks teise taga, mis asub suures toas:)