pühapäev, 1. veebruar 2009

....




Nàdal vaikselt mòòda làinud ja ma pole jàlle kirjutada viitsinud.Muidu oleme kòik terved, aga Bellal on vàike kòha, eriti òòsel.Lasteaiast pole ka midagi kirjutada.Làheb endiselt hàsti, ilma ùhegi probleemita.Poole viie ajal, kui jàrgi làhen istub ta alati laua taga ja màngib mingit lauamàngu.Neil on seal palju pònevaid ja arendavaid mànge, mitu on sellist mida ma pole isegi poes kunagi nàinud.Tundub et talle vàga meeldib vàrvi ja kuju jàrgi neid seal sorteerida ja kokku sobitada.Igaljuhul viimastel pàevadel pole ta sealt laua tagant àra kiirustanud.Kasvataja ùtles, et ta on vàga tubli ja magama jààb ka lòunal ilusti:).Lasteaias on neil mingi projekt "Maailm vàrvides", teisipàeviti.Siis peab lapsel seljas olema t-sàrk, mugavad pùksid ja jalanòud.Ma kavatsen uurida rohkem selle kohta jàrgmine nàdal.Teisipàeval oli nàha tòesti, et nad seal vàrve kasutavad......riided olid viimase peal:).Paari ndl pàrast on jàlle teatrise minek.Tuleb vàlja, et mu laps saab seal viimaste nàdalatega rohkem kàia, kui ma viimase kuue aastaga.Oma sùù muidugi:)
Eile oli sòbra sùnnipàev ja mina, kui lahke inimene onju, lubasin tordi teha.Kòvasti sai màssatud.Tegin kaks tordipòhja, inglise kreemi, vahukoore, maasika toormoosi ja shokolaadi klasuuriga kaloripommi.Kartsin, et àkki pingutasin ùle, aga nàed ei pingutanudki.Tulemus oli vàga hea, mitte liiga magus, nagu mulle meeldib ja tundus, et ka kùlalistele:P


10 kommentaari:

Ruudi ütles ...

kui selliseid torte teed siis oled ka kutsutud meie lapse sünnale ( tee või kohe nimelt sünna) ja minu omale ka ja mehe omale jne jne :)

Issand kuidas kõht hakkas korisema ja suu läks vett täis!

mermaid ütles ...

Iswer, punased sõstrad w? Kust sa need said?

Tort on isuäratav jah.. võid meie lapse sünnale ka tulla. A mehe oma on juba kolme nädala pärast :D

Sellel tädil seal on lahedad prilliraamid.

Mis see inglise kreem on?

AnnuMannu ütles ...

Ma tuleksin ausalt vàga hea meelega sùnnale...kòigi, kes kutsuvad ja torti teha pole mingi probleem, suurima hea meelega.Kui mulle ajastus sobib, siis tulen!Linda, sa ju tuled nagunii varsti!
Punased ja valgeid sòstraid mùùakse kùll siin, pea igas supermarketis.Samuti mustikaid,aga need on hoopis tesitugused, seest heledad ja ùsna maitsetud, sobivadki kaunistuseks rohkem, pòldmarju, vaarikaid ka:)
Inglise kreem ei tea siis?Kus sa elad:D....munakollase, piima, suhkru ja vanillsuhkruga tehtud kreem magustoitude kòrvale vòi sisse:)
Muide mul on ka ilusad prillid....teibiga kinni tòmmatud kòrvalt....IRW

mermaid ütles ...

aaa custard.. seda ma arvasin :d see on nämma..

mermaid ütles ...

Kle, mul oleks ka peaaegu teibiga kinni olnud.. mees astus yks hommiku mu prillidele peale..

Aga Itaalia on jah endiselt plaanis.. uurime siin aegu...

Ma nii tahaks oma synnipäeval Italianos olla!!!!!

Ruudi ütles ...

Kui Mermaid tuleb italianosse siis peaks vist kokku saama? Minu juurde kolm magama ei mahu aga kohvile ikka ja ehk saan isegi kuhugi kohale kimada ( kui just tööl pole).

riina-lore ütles ...

Isuäratav ja võrratu tort. Ise küpsetan ka päris omajagu, aga vot midagi nii uhket pole küll kunagi teinud. See on mingi järgmine level juba.

AnnuMannu ütles ...

Midagi keerulist kùll pole, siis ma ei oskaks ka...lihtsalt natuke nòuab aega:).Kokku peaks siis saama kùll, eks seda annab orgunnida!Sùnnipàeatort on siis minu poolt, kui siin pead....noh muu sòòk ka, ega sa ju sòògiga ei tule:D

mermaid ütles ...

Ikka söögiga tulen.. juba inglismaalt võtan kaasa.. vahepeal oleme kyll kaks nädalat Eestis...

AnnuMannu ütles ...

Vaata et sa mingit aegunud kaupa siia ei vea:D.....ma tahan se pudingut proovida muidu, eks sa siis hakkad siin mulle seda tegema!