kolmapäev, 17. detsember 2008

Kodu puhtaks!

Et ma ikka pean siia kirjutama oma pònevast jòulukingitusest, mis eile saabus.Nimelt algas lugu nii, et kui ùkspàev uksekell oli ja seal seisis ùks naisterahvas, kes kùsis, kas ma tean mis asi on Folletto.Mina loomulikult ei teadnud.Kui ta kùsis, kas vòib mulle siis rààkida sellest, siis lubasin.Olgu teadmiseks, et muidu saadan alati viiskalt pikalt need reklaamiagendid, kes uste taga kàivad.See pàev miskipàrast ei suutnud Ei òelda.Ei teagi miks, sùmpaatne nàgu oli vist.Naine kusjuures...hmmmm.Noh ja kui teada sain mis asi see Folletto on, ùtlesin kohe, et eieieieieiei..olen sellest kallist masinast kuulnud ja kòik on tore, aga meil kùll hetkel sellist vòimalust pole, niiet pole mòtet oma aega raisata.Palju aastaid tagasi juba Eestis kuulsin imemasinast, mis su pòrandad, madratsid, kardnad, seinad, riiulid nii puhtaks teeb, et oioi, aga hind oli siis juba nii 30 000 krooni ringis.Commoooonnn.......kellel on sellist summat niivàga siis vàlja kàia.Ma pean kùll màrkima, et minu jaoks on koristamine jube stress.Seda peab iga pàev tegema ja ikka on mingi sodi pidevalt jalge all.Olgu òeldud, et see kes siin risustab, pole mitte mina!
Ok.Igaljuhul on need agendid nii hàsti vàlja koolitatud, et ùhelt asjalt làhevad sujuvalt teisele ja nii ta siis nàitaski meile mis asja see masin teha suudab.Kui ma nàgin, millist saasta tuli meie madratsist( kòigest 3 aastat vana) vàlja mòne sekundiga.....see oli jube.Ja mòelda, et ma magan sellise peal.Kusjuures ma olen tolmulestade suhtes allergiline, seda suvel, kui need soojaga hirmsasti paljunema suvatsevad hakata.Kole on olla tegelikult.No ja nii ta làks.Vastust me kohe ei òelnud.Leo kùsis , et kas tahad vòi ei.Ma ùtlesin, et muidugi ma tahaks, aga.....no ligi 2tuhhi on ikka hirmkallis ju.Ja nii ta jài.Kusjuures hiljem sellest rààkides, ka kùlas, mees kommenteeris, et jajah...ostame me jee nii kalli asja omale.No ja mis vàlja tuli.....ta oli selle juba jàrgmisel pàeval àra tellinud, et ikka jòuludeks kohale jòuaks.
Ta lollitab mind nii pidevalt, aga tavaliselt mingi hetk, ma ikka taban àra.Seekord mitte.Isegi siis kui ta helistas ja ùtles, et tal on mulle ùks suur asi tuua, terve pagasnik tàis, aga ei tea, kas jàtab tòòle ja ootab jòululaupàevani, vòi toob kohe.Ma loomulikult kamandasin kohe koju kingitusega.Ja tund aega murdin pead, et mis asi see siis olla vòiks, kordagi ei tulnud seE Folletto mulle pàhe.Mis òelda, tubli mees, teeb mu elu veel kergemaks:P
Ps!Muidugi ostsime me selle asja jàrelmaksuga.Ja seda tegi minu mees, kes on tegelikult igasugustele jàrelmaksudele kategooriliselt vastu:)
Tàna òhtuks kutsusin selle proua meile koju, et ikka ilusti ette nàitaks, sest vòimalusi ja aksessuaare on nii palju, et ma kùll omapead teda lahkama ei hakka.
Oma koleda vana vaiba peal juba proovisin.Ja tòesti......tulemus on hàmmastav.Vaip muutis lausa vàrvi:)
Kusjuures see asjandus tòòtab ilma veeta ja puhastusvahenditeta.

9 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Mina jälle tahaks seda imemasinat, mis Küllil on :)
irobot, vist.

AnnuMannu ütles ...

Ma ka tahtsin ja mis sa ise arvad, mille taha asi jài?!Liiga kallis oli!!!:D

mermaid ütles ...

jah.. mulle ka meeldiksid need masinad..

tubli mees sul kyll jah.. mõnus yllatus :)

Suusi ütles ...

Heheh...sa räägiks nagu minust! Tundub, et neil folletotegelastel oli paar kuud tagasi mingi suurem haarang. Igal juhul olid nad siin ka ja püüdsid ka minu võrku täpselt samamoodi oma madratsiimemisega! Tegelt oli meil enne kah see folletto, 10 aastat vana ja ma olin juba sellestki vaimustuses.
Aga see irobot muidugi seisab meil. Temaga on tore, kui sul on suur ja tühi tuba. Siin aga pidin teda pidevalt päästma. Küll ta läks kuhugi valesse tuppa, lükkas ukse kinni ja ei saanud välja või kiilus end kapi või voodi alla kinni.

riina-lore ütles ...

Ma kuskil kommentaaris mainisin, et meil on Electroluxi isejalutav tolmuimeja ja oleme väga rahul. Ma tavaliselt panen ta kuhugi tuppa kinni ja siis niikaua ta seal askeldab ja imeb, kuni tema arvates on tuba puhas. Tal programm, mis arvutab ajaliselt, kui palju mingi ruumi koristamine aega võtab. Meil jalutab ta iga päev korteris ringi ja tänu sellele on ka tolmu muidu vähem, musta mööbli pealt on hästi näha, kui tihedalt tomuimeja on töös olnud. Aga kuna meil ta juba aastaid ja tegemist on juba teise masinaga, siis on mööbel ja sisustus vastavalt tolmuimejale valitud :-)
Loodame, et uue tuhin väga kiirelt üle ei lähe ja asi ikka töösse jääb :-) Puhast kodu ja häid pühi!

mermaid ütles ...

Me täname armsa jõulukaardi eest.
Igavesti äge oli itaalia margiga ymbrik saada :)

mnjah ütles ...

Kasutan Follettot juba aastaid - tuttavaks sain ülikooli ajal kui teenisin lisaraha koristajana ning paaris peres oli Folletto olemas. Kui lõpuks ka oma kodu valmis sai, oli Folletto esimene asjandus, mis tellitud sai (agenti otsisin ise mööda Toskaanat taga, sest ei tulnud neil pähegi klienti just meie kodust tulla otsima heehe). Tundsin seega Follettot risti ja põigiti juba enne ostu sooritamist ja seepärat polnud agendil ka mulle mõtet mesijuttu ajada, sest teadsin isegi, mis õige ja mis väljamõeldis. See, millest ma aru ei saa aga - et kuidas saab hind paari tuhhini välja jõuda?? Põhiosa ostsin vähema kui 900 euri eest, hiljem 300 eest ühe otsiku veel juurde, diivaniotsikut teadsin juba ette, et nahkdiivanitele ei sobi...aga ka kõik korraga ära ostes ikkagi kaheni välja ei jõua...
Mida aga tahaks oma silmaga ära näha - on see, kuidas need agendid saavad madratsist tolmupilve välja imeda!!?? Minul küll ei õnnestunud ja agenti ma muidugi ei lasknud madratsi kallale. Püüdis teine aga kraapida midagi meie põranda kallal, aga saanud soovitud mustust kätte - põhjuseks olevat olnud meie uus keraamilise plaadiga põrand (ei tahtnud teist solvata, et meie põrand oli tegelt pesuehtne carrara marmor) ja et me polevat veel suutnud seda piisavalt ära määrida. Aga ära ta muidugi ostsin, sest oli ikkagi teatud unistus aga teadsin juba ostmise momendil, et tegemist pole mingi imemasinaga. Aga samas on Folletto ainus tolmuimeja, millelt ma särtsu ei saa - ja kuigi oma hinda sajaprotsendiliselt ei vääri, ei vääri oma hinda ka odavad tolmuimejad, mida ei tahaks siis ka kui peale makstaks (kui keegi tahab, siis mul üks uus rowenta ära anda :-))

AnnuMannu ütles ...

Kui pàris tàpset hinda tahad teada oli 1640 euri.Kuna oli nagu kingitus, siis ma tàpselt uurima ei hakanud.Hetkel olen rahul, aga ma olen tegelikult vàhe kasutanud.Eks saan hiljem òelda, kas olen rahul, vòi pettunud.Vòibolla oma hinda ta ei vààri, aga tavaline tolmuimeja on mul ammu juba nàrvid àra sòònud ja mopiga pòrandaid puhtaks ei saa.Selles olen ma veendunud:).Madratsi pesin àra selle tselluloosi pulbriga ja puhtamaks ta làks...vàliselt kùll, ùtleks, et lòhnas mònusalt ja vaip samuti.Need on asjad mis on silmaga nàha.Meil peaks praegu kòik aksessuaarid oelmas olema, kasutada veel pole jòudnud:)

mnjah ütles ...

Aksessuaare on kokku neli (tavaline otsik, vaibaotsik, diivaniotsik ja see kolme ringiga süda) pluss kohvritäis kraami. Ja too 1600 circa hind on küll õige.

Olen täitsa nõus, et puhastab tavalisest palju paremini. Selle pulbriga aga võib tulla probleem, et vaiba värv läheb laiali (odavamate vaipade puhul). Mul natsa läks ühel 15 eurosel vaibal aga Pärsia vaiba tegi küll imeilusasti puhtaks. Kahju vaid et nendel pulbritel on niivõrd lühike säilivusaeg :-)
Kas keegi Eestis on üldse kuulnud sellest Follettost (peaks olema vist saksa toode), olen näinud muidu jubedaid asju nagu kirby ja lux aga vot folletto pole veel silma jäänud.
Häid pühi kõigile!