reede, 26. detsember 2008

Jòulud



Nagu kòik eelnevad aastadki, mòòdus jubeda sòòmise tàhe all.Tervis tuksis sellest.Loodame homsest tsùkslist vàlja saada.Pùhad peetakse siin ikka famiglia seltsis.No tegelt ikka sòpradega ka.Nagu ka homme:)Jumal tànatud, et sòbrad olemas on:)
Ma ise olen viimasel ajal pidevalt tòbine olnud, kùll kùlmetus, siis mingi kòhuviirus ja nùùd jàlle allergia.Vanadusest vist nii vastuvòtlikuks kòigele muutunud.Noh see selleks.
Kingitusi tuli muidugi palju ja ma ei hakkaks neid kòiki siin ùles lugemagi.Vaevalt ma meenutada suudaksingi.Ma ei tea, miks siin peab ùks inimene tegema mingi 5 kingitust, miks ei piisa ùhest nàkku.
Me oleme pankrotis igaljuhul:)

3 kommentaari:

Monica ütles ...

Mis mis , homme , seega 27 jälle sööme ju ;)

Ruudi ütles ...

möhh!?

jõulumasendus?

Ma juba ammu ootsin, et millal sa midagi jõuluteemalist postitad :) Et kas sul on jõulumasendus või boikoteerid.
Kuidas lasteaia jõulupidu oli?

mermaid ütles ...

jah.. ikka juttu rohkem ja pilte ka.. ikka kõik kingid loenda ylesse..