neljapäev, 11. detsember 2008

Kingitus kaugelt Inglismaalt:)





Loomulikult Lindalt!Ja millise ùllatusena.No oled sina ikka ùks tubli inimene!Peavòruga panid sa kùll tàppi.Ma olen kaua talle otsinud, aga ei leia piisavalt vàikest ja see kuldne on tàitsa paras:).Ja kuna ta on suur printsesside fànn, siis klambrid panime ka kohe pàhe.Pluus on ka hàsti ilus ja lausa Nextist pàrit.Meil ka siis lòpuks ùks asi sealt olemas:)
Kaardi peaalt hakkas ta muidugi kohe kleepekaid àra nokkima, totu.Ja mina tànan sind eriliselt shokolaadi eest, jube hea on.......ùks on otsas juba:P.Suur aitàhh sulle!!!!
Ps!Kùll Annabel kirjutab hàsti juba!

2 kommentaari:

mermaid ütles ...

Oehh.. kui armas see video on :)

Ja tore, et see pakike rõõmu valmistas :)

Muideks see ei olnud viimase hetke mõte. Tahtsin pakki saata juba maikuus, siis kui Anitalegi. Miskipärast oli mul tunne, et Isabellal on ka maikuus sünnipäev :D Surfasin su blogis siis, et vaadata millal maikuus.. ja mis selgus.. alles sügisel. Siis ma mõtlesingi, et aega kyll.. ja nii kaua oli aega küll, kui juba aeg üle oli :D Lõpuks sain aadressi ka.

See pluus on vist suur. Ma ei hakanud väiksemat ka ostma, seal oli ainult sentimeeter vahet. Kyll kasvab :)

Aga see Annabeli kirjutamine on jah vahva. Et kudas see oligi, et kui yhest kohast on puudujääk, et siis teised oskused on seda suuremad :D

AnnuMannu ütles ...

Pluus on kàistest jah natuke suur, aga ma pigem eelistan suurt, kui liiga parajat:)Ja tòesti siis Annabel kirjutab nii hàsti...kuule kas ma oma tùdruku su juurde òppelaagrisse saan saata???