esmaspäev, 29. detsember 2008

Jòulumasendus?




Jah.....tundub, et on kùll.Mis asja selles jòulus siis nii ròòmustavat on, peale kinkide saamise.See oleneb ka muidugi, mida sa saad.Mònikord pannakse ikka tàiega puusse ka.Kòigepealt jookse mòòda ilma ringi ja mòtle mida kellelegi kinkida.Ma ei ole ju ka selline, et ostan midagi àra ja kàib ka, ma ikka vaevan pead pikalt iga inimese ùle, et mis siis just talle meeldiks ja vaja oleks jne.Noh ja siis istu kolm pàeva jàrjest seal àmma juures, kella 12.00-17.00 ja sòò ja sòò ja sòò....
Kingitused lapsele....miki hiir, mitu numbri ja tàhe màngu, hello kitty auto koos barbiega, bratz hobusega, trilli, puldiga hummer, suur pehme draakon, vastikult laulev jòuluvana pòdra seljas, raamatuid, riideid.......palju, liiga palju asju , ma tòesti pole kindel, et kòik ùles kirjutasin.Kusjuures ùks jòulukingitus Ameerikamaalt on veel saabumata.Ise sain ka palju pahna.Ma tahaks juba jaanuari kuud....oma igapàevase rutiiniga.Ma ikka nii armastan seda:)
Ja tàna saabus meile Inglismaalt jòuòukaart.Aitàh teile!!!
Ah ja jòulupidu...ma ei tea mis vàrk oli.Minule ei rààkinud mitte keegi midagi peost.Keegi ei kutsunud kuhugi, mingit kirja ka ei olnud.Hiljem àmm kùsis ja ùtles, et ikka oli ju, et kòik vanavanemad kàisid???Ma ei saa aru, et lapsevanemaid ei kutsuta , ainult vanavanemaid siis.Mulle see asi tundub nii imelik....vahel mòtlen, et àkki mina olen antipaatne, et mulle ei rààgita.Ainult siis kui vaja mingit raha jàlle maksta.Viimasel pàeval sai kùll ùhe ilusa isetehtud kandiku, koos paberist jòuluvanaga, mis ta siis olevat suures osas ise teinud ja sooviti hàid pùhi ja kòik.Oleks tahtnud teada, mis kasvatajatele kingiti vàhemalt....raha ju sai makstud.Mah.....

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Saan sinust täitsa aru, ma ka masenduses ja ei jõua ära oodata, millal uus ja parem aasta algab ;P
Kõike parimat Teile!!

AnnuMannu ütles ...

Aitàh!Kiiret paranemist teile!!!

Ruudi ütles ...

Mul on ka tavaliselt masekas olnud, seekord vedas. Kogu pere arvas ju, et ma ära.. sain rahus toimetada ja OMA perega rahulikku jõulu nautida...