teisipäev, 30. detsember 2008

òhtune jalutuskàik Genovas




Eile oli vòimalus Genovas mònetunnine jalutuskàik teha ja sellest haarasin ma muidugi kiiresti kinni:).Olen varem ka Genovas kàinud, aga tavaliselt on see olnud selline kiire làbisòit.Vanalinna ma igaljuhul nàinud polnud.Ilus oli.Nagu labùrint oma imekitsaste tànavatega, kus reklaamtuled ja poeaknad sàdelemas.Mulle nii meeldib selline kitsaste tànavate segadik.Ma ei tea kuivòrd mul elada seal sagina sees meeldiks, vòibolla, aga lihtsalt jalutada ja pildistada meeldib vàga.
Mòte oli kùll et akvaariumisse minna, aga omadel pòhjustel lùkkasime jàrgmisse korda.Noh, Riina oli seal tegelikult juba kàinud.Tuul oli meeletu ja seda andis mul pea veel terve òò tunda.Otsustasime igaljuhul suvepoole tagasi minna, soojaga ja rahulikult, ilma, et keegi tagant kiirustaks:)
Meri oli nii ahvatlev......kui ta ainult nii kùlm poleks:P

1 kommentaar:

mermaid ütles ...

Ilusaato Headuuto Aastaato!

Saadan sulle meili aprillilõpu osas.. me plaanime hoopis Inglismaale tagasi tulles läbi Itaalia tulla :)