esmaspäev, 6. oktoober 2008

Vàkk kui vastikud

See aasta on jàlle ùle mitme aasta need krdi cimice'd maad vallutanud.Korra akna lahti teen on jàlle mitu tùkki toas.Nii pruunid kui rohelised.Pesu korjamine on minu jaoks suur katsumus, ikka jàlle ju mòni kuskil soki vahel vòi pùksitaskus.Uuuuhhhhhhh kus ma neid putukaid ei salli.Ma ju tean, et nad ei tee midagi, nii nagu prussakadki ei tee(kui keegi seda jàlle òelda tahab), aga nad on ju nii vastikud.Ja ehmatavd.Ja haisutavad.Ja pòrisevad nagu mingi mootor oleks neil sees.Krt ùks òò oli mul ùks kàe peal ja ma ehmatasin ennast ùles ja poolsurnuks ka.òòòòààààkkkkkkkk

3 kommentaari:

Maukas ütles ...

Tàitsa nõus, väkk.Need on ainsad sitikad(peale prussakte,nendega tuleb mul külm higi peale)keda ma ei salli.Sel aastal pole veel meelde tulnudki.Ükskord lendas see cimice mulle,põrisedes vastu pead, öösel pimedas...jube.

mermaid ütles ...

Mnjahh.. teil sitikad, meil nälkjad..

Sirkus ütles ...

Mul õnnestus üks säherdune lutikas (cimice) püksisääres laiaks triikida. Plekk jäigi. :(