esmaspäev, 6. oktoober 2008

Poosetaja




Sedasi ta siis poosetab, kui ma pilti teen.Kusjuures viimasel ajal ta ùtleb ise, et emme tee pilti, kui omastarust mòne ilusa koha vòi asja leiab.Sàtib ennast ka kohe kòrvle ja vòtab sisse ikka òige poosi.Ma ei tea, kas vaatab salaja mingit Fashion Tv'd vòi mis, aga noh piisab ju misiganes itaalia kanali vaatamisest, kus poolpaljaste naiste kekutamisest òppida.Mònele jààb kùlge:)
Mina ei ole poosetaja!Mul pole endast piltegi, kuna kustutan kòik juba fotoaparaadis àra.Noh mòni ùksik, muidu saan perekonna kàest pragada, et peidan ennast:)
Eile olid papsil vòistlused ja me vedasime ennast ka kohale.Ilm oli lihtsalt super.Mul on nàgu àra pòlenud, nagu peet.
Lasteaias làheb vàga hàsti.Paar korda oleme lausa jooksnud sinna, ise samal ajal korrutades, et Isabella tahab màngida:).Tàna làheb talle àmm lòunal jàrele, nagu esmaspàeviti kombeks on saanud ja viib koju sòòma, magama, màngima.Meie làheme siis òhtusòògiks sinna.Homme jàtan ta sòòma lasteaeda ja vaatan, vòibolla isegi magama.Vaevalt tal selle vastu midagi oleks:)

7 kommentaari:

Reine ütles ...

mõnusad poosid ;)
Meil oli ka siin niiiii ilus ilm...ei mäletagi viimast korda kui nii pilvitu taevas oli... :)

Anonüümne ütles ...

i think you add more info about it.

Suusi ütles ...

No beib mis beib! :o) Isegi näoilme on õige. Triinu kah poseerib, aga ta seda beibeasja veel ei jaga. Me vist vaatame liiga vähe telekat. Aga ta "naeratab", ajab hambad irevile (on ikka selline sõna olemas?) ja nina kortsu.

Ruudi ütles ...

Beib jahh :)

Kuna veel on väike ja süütu siis on armas aga ma soovitaks piirata teleka nägemist. Pane parem kodus muss mängima ( kasvõi see su karvane kallim )

Maukas ütles ...

Tere! Minu Kikul oli ka see poosetamise periood.Pea oli alati,"pildistamisobjekti" poole viltu ja suu kõrvuni võltsnaeratusega.

mermaid ütles ...

Meie oma ka lõpuks ometi poseerib, kui pilti teen.. enne jooksis eest ära.

Muideks, kui mina oleksin Annumannu, siis ma aind fotokate ette kobikski :)

AnnuMannu ütles ...

Aitàh Mermaid!Telekat ma tal ei lase palju vaadata tegelikult ùldse, meil on konkreetsed kellaajad kui ta vaatab oma multikaid.Ja kokku tuleb nùùd kui lasteaias kàib max pool tundi, kui sedagi.Ta pole suur teleka huviline ùldse(enam) ja ainuke asi, mida ta vòib pikemat vaatama jààda, ongi muusika, see kòlab meie kodus pidevalt, nii makilt, arvutist, kui ka telekast.Ja ikka see karvane, kuigi Bella meil rohkem selline hip-hopi fann:).Tal ju lausa oma makk, oma cd koguga:P