pühapäev, 19. oktoober 2008

Natuke tòbine jàlle



Tùdruk tegelikult nagu oleks terve, pàeval, aga òòsel natuke peale magama jààmist hakkab kòhima.Tuleb selline pikk kòhahoog lausa peale.Mis kestab tavaliselt oma 20-30 minutit.Nii pàeval, kui òòsel magades.Samas àrkvel olles ei kòhi.Pikali olles arvatavasti vajub tatt kurku......nina on kùll veidi vesine viimased pàevad.Mitte kòva nohu, et hingata ei saa, aga just selline vesine, et peab tatilapiga tihti pùhkima.Eks ta selle hooaja tavaline nàhtus on, peab àra kannatama.Ma nagu ei oska midagi teha, kui juua anda, see leevendab kòhahoogu kùll.Baaris kàies pàtsasin vàikseid meepakke, sest mul kodus on mesi otsas.Neid mis siis suhkruga ja suhkruasendajaga laua peal on.Sellest vòib ka natuke abi olla.
Toas ka sellepàras kinni hoida muidugi ei taha, ilmad on veel nii ilusad...kes teab kui kauaks, niiet jalutasime tàna linnapeal, pargis ja vàiksel sùgispeol mis linn korraldas.
Tàna mainis mulle àmm, et lasteaed ja kool pidi praegu tàidest kubisema.Ju ta vàhe liialdas ka, aga mònel lapsel pidid olema kùll.Ma ei tea, praegusel ajal veel tàid.Kust nee tulevad ùldse?!Ma mòtlen alguse saavad...loomadelt?
Jube mòelda, kui nùùd mu laps peaks need saama.Lahti saada neist enam nii raske pole vist, kui meil omal ajal, aga vàhe ròve on kindlasti:(.Mul on elus korra olnud, kooliajal, ja màletan veel selgelt, kuidas ema mul neid tàikammiga peast àra kammis, valge lina peale.Uuuuuhh...see oli nii jube minu arust.Lòpuks sai, ei tea kust, mingit jubeda haisuga mòga, mis siis pàhe màtsiti.Lahti neis lòpuks ikka sai.Aga siis juhtus tihti, et lòigati lastel juuksedki peast àra, kui muidu ei saanud.
Loodame, et me pààseme siiski neist jamadest:)

8 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Täid on täitsa olemas, mul mees murteses isegi täitõrje poodi sest iga aasta vähemalt paar ema ta käest küsivad seda.
Ja väiksed haigused esimese lasteaia aastal on täitsa norm nähtus.

annu ütles ...

Tàna àmm rààkis midagi tàide ennetamisest.Et miski trattamento anti pidocchi.....ma ei tea mis moodi see tàpselt tòòtab, aga ma pole ise eriti huvitatud sellest.Vòibolla kahetsen hiljem, aga kui kindlat ohtu ise oma silmaga ei nàes, siis ei kavatse midagi teha.

mermaid ütles ...

Ma vist ka ei ennetaks :)

Usun, et tänapäeval on nendest lihtne lahti saada.

Mul endal oli ka kunagi lapsena.. ei mäleta, mis möksi mulle pähe määriti.. aga seda täikammiga kammimist mäletan kyll..

lagrits ütles ...

Loomadel esinevad täid ja inimese peatäid pole ühed ja samad. Ka see on huvitav lugemine.
Mermaid - nagu ülekantud tähenduses kuritäid on püüdjatest ehk politseinikest alati paari sammu võrra ees, on ka selliseid täisid, kellele need moodsad mürgid ei mõju ning tuleb teha nii nagu vanasti - kammida, kammida, kammida...

Anonüümne ütles ...

nuuh, see mulle meeldiks :D
mulle õudselt meeldib, kui mul juukseid kammitakse..

Ruudi ütles ...

issver, alles nüüd märkasin!
Misasja sa õpetad lapsele viimasel pildil???
Ma saana ru,e tEestis on se ehevi märk aga siin ju täitsa ropp värk!

annu ütles ...

Cornuto và??:D:D:D.No ma ju nii tulihingeline rokipeer, et ma sellele ei mòelnudki...........ta ònneks ei oska neid nàppe veel òigesti pùsti ajada, niiet tulevikus olen targem.Aga kui kontserdile peaksime koos minema, siis las vehib palju tahab:P

Ruudi ütles ...

seda on näha jah, et tal veel pusmist nende näppudega :) Nii armas tegelt.