laupäev, 25. oktoober 2008

....

Ma praegu ei viitsi kirjutada siia.Mul on sùgismasendus.Vòi hormoonid,PMS.... igaljuhul on s..t tuju pidevalt.Et kòik siis teaks, aga see vòib igapàev ùle minna.Ma loodan vàhemalt:)

5 kommentaari:

Ruudi ütles ...

tööd ei leia?

sest sügis tju veel pole, meil siin on küll veel täitsa soe suvi ( ja mina passin toas juba teist päeva titega, kohe kohe hullumas)

annu ütles ...

Meil on ikka sùgise moodi, pilves ja hall, nagu ma isegi..irw.Tòòd pole jah, tunnen oma majast paari inimest(itaallast) kes samuti tòòd otsivad ja ei leia.Meil siin nii vàike linn ja seega vòimalused ikkA vàga vàikesed.Hakka vòi Milanosse tòòd otsima.

mermaid ütles ...

Me siis sinuga yhes paadis.

AnnuMannu ütles ...

Ròòm kuuldam kui nii sobib òelda:D

mermaid ütles ...

irww..
loomulikult sobib.. kahekesi paadis ikka lõbusam, kui üksinda...