reede, 17. oktoober 2008

Meenutus suvest.....





Ma vastan samaga Mermaidile:).Tegelikult tahtsin juba peale puhkust paar pilti ùles panna, aga siis mòtlesin, et àkki Lindakesele ei meeldi ja sinna ta jài.Esimesest kohtumiset oli mul kohe tunne, et ma tunnen Lindat terve elu.Selles mòttes, et vàga kerge on suhelda, mul ei olnud ùldse sellist vòòrastus tunnet, mis tavaliselt algul ikka on.Hommikul jalutasime turult làbi ja ostsime karbiga kooki ja saiakesi.Pàeva kalorid sai kohe hommikul kàtte ja peale ka:D
Mulle nii meeldis nenede maja ja aed ja asukoht ka muidugi.Veranda on ùks mònus asi ja ahi oli neil ka hàsti peen selline:)
Annabel ja Isabella màngisid ilusti.Tùdruk siiani rààgib, et làheme Annabeli juurde ja kui pilti nàeb siis kilkab alati.. Annabe...l ja siis hakkab korrutama mai, mai, mai, mai:).Seda sòna sel ajal Annabel kasutas palju ja meie pliksil nii hàsti meeles.Ma ikka vahel imestan lausa:)
Ja tema mees on ka hàsti sùmpaatne.Kaks sellist parajat kokku sattunud.Nii rahulikud, positiivsed, ròòmsad ja rààgivad tasase hààlega(vòi on veini sùù??!!).Nali!!!!Kui minu mees esimest korda Eestis olles làks poodi piima ja vòid ostma, siis tòi ta selle asemel kohvikoore ja presspàrmi, siis Linda mees tellis kohvikus kaks saku ice'i ja sai selle asemel kaks jààtist:D:D:D
Ma panen ka siis paar pilti meie kohtumistest.Ja kes ei tea, siis Linda on meil ju suur staar.Teda tuntakse linna peal lausa àra ja astutakse ligi:D
PS. Ja kui sa veel tahad teada midagi, siis kunagi paar aastat tagasi oli pereklubis mingi kùsitlus, et kes on sinu meelest kòige armsam pereklubika laps, siis ma tahtsin kirjutada et Forrestil.See oli vist sinu nimi seal, igaljuhul oli see Annabel.Ma sel ajal muidugi ei suutnud otsi kokku panna ja meenutada, et ma tegelikult ka sinuga kohtunud olin:).Aga ma lòpuks ei kirjutanud midagi, sest mulle tundus see tegelt nagu vàhe nòme kùsitlus:)

3 kommentaari:

mermaid ütles ...

Aitähh, väga meeldiv üllatus :)
Minust võib pilte ikka panna, kui mulle mõni ei meeldi, siis ma ütlen.

See turu pilt on lahe, ma ei teadnudki, et sa seal pilti tegid.

Ja see tydrukute kiikumise pilt on armas. Kas saad selle mulle ka saata.

Seal kohvikus oli mul nii kahju, et Annabel jälle jauras.. oleks tahtnud veel olla ja lobiseda. Su mees on ka lahe..sõbralik ja hea huumoriga. Kahju, et meil veiniõhtu neljakesi olemata jäi.. eks siis kunagi parandame selle vea :)

mermaid ütles ...

Issand, ma vaatan seda turu pilti ja sihuke Pärnu igatsus tuleb peale :(

annu ütles ...

Nùùd siis jàrsku, alles nutsid, et tahan koooojuuu ja koooojuuu:D