kolmapäev, 15. oktoober 2008

Argipàev




Tegelikult polegi midagi kirjutada.Aga, et mitte pàris unarusse jàtta, siis paar rida panen ikka kirja.Bellal làheb lasteaias hàsti.Tànaval tutvustab nùùd tema mind teiste inimestega.Kuna tema tunneb kòiki lapsi, siis tànu sellele saan mina ka lastevanematega tuttavaks.Hommikul vòi lòunal kohtan ainult paari ema-isa ja suuremat osa pole nàinudki veel.Nagu kiuste on nùùd siis lasteaia ja lastepargi ees lòbustuspark.Tore. Tahaks nàha, kui palju ma nùùd vaesemaks jààn.Ega ta naljaasi pole seal alati niisama mòòda astuda.
Siin ùhel pildil on selline leht, kuhu màrgitakse kui plaju ja mida laps sòi.Tàhtedel on oma tàhendus.Bella meil selline keskmine sòòja, sòòb, aga mitte liiga palju:D.Poisid vòtavad ikka kaks portsu:)
Ilmad on vàga ilusad ja soojad ja lòpuks lastakse lapsed vàlja.Minu oma ròòpab ringi nagu poiss, mitte ei istu ilusti pingil teiste kenade preilidega:P
Veel ùks uus asi on kartul.Kolme aastaselt hakkas mu laps kartulit lòpuks sòòma.Vàhemalt ahjukartulit kùll.Nùùd ei pea ma alati midagi talle eraldi vàlja mòtlema, kui mul nàiteks kartuli ja liha isu on.Kuigi liha sòòb ta piisavalt ja saaks sellestki kòhu tàis.Tihtipeale saabki:)
Pòòningult tòin paar eelmise aasta jopet alla, mis siiani parajad.

6 kommentaari:

Maukas ütles ...

Vot meil oleks ka sellist tabelit vaja. Kiku juttu uskudes, sööb ta lasteaias kõike, isegi salatit ja juurvilju, mida kodus küll ei söö.

Suusi ütles ...

Nii, ma hakkasin kohe mõistatama mis need tähed tähendavad. Minu versioon:
T - tutto
QT - quasi tutto
P - poco
N - niente
M - molto?
DV - doppio?

Suusi ütles ...

Nojah...lehel all on muidugi legend olemas...

annu ütles ...

Jah, proovisin nii teha, et seletus peale jààks.Et pool ja kaks korda need siis:)

mermaid ütles ...

Iswer, kui armas väljend on "kena preili"!!!

Teil on lastekas ikka nii suured ruumid!

annu ütles ...

Jajah...sul ju kodus ùks selline:P.Satsid ja pitsid ja kotid ja puha:)