reede, 5. september 2008

Viimased pàevad....



Enne lasteaeda minkut siis.Ja mul ònnestus àra kaotada see nimekiri asjadega mis vaja on.Mòned asjad on olemas ja paari asja ma màletan, et on vaja, aga kindlasti on midagi meelest làinud.Samas vaevalt neid asju ikka esimesel pàeval kohe vaja olekski, niiet ùritan esmaspàeval uue nimekirja muretseda.Jube pònev on kùll.Nii tahaks oma last kòrvalt piiluda ja kasvatajatelt kuulda, kuidas ta ennast ùleval peab.Eestis sai harjutatud teda kaubamajaks oleva lastenurgaga.Sinna làks ta kùll suure ròòmuga alati ja ega ta niivàga àra ei kippunud sealt.Mul làks pàris kalliks maksma see tema sinna jàtmine, aga vàhemalt sai rahulikkult poodlemas kàia:)
Nii armas on veel jàlgida, kui taibukaks ta on muutunud.Tàna ta minu vàikest huulearmi uurides ùtles, et vaata Prints tegi emmele haiget.Ma ei oleks arvanud, et ta seda màletab, veel enam isa koera nime.Siis tegi mulle musi haige koha peale.Jube musitaja on ta meil.See kindlasti ka sellepàrast, et meie mopsutame teda pàevast pàeva.Kuidas sa saad muidu, nii kallis ju teine:)
Kuna mul oli tàna kerge peavalu ja olin terve pàev pikali, siis ta muudkui asjatas omaette ja ma tòesti imestan, kui iseseisev ta oskab olla.Piisas, kui ùtlesin, et emme tàna haige ja siis ta màssas omaette, oma barbidega ja ciccobellodega, ning kàrutas neid ùhest toast teise jne.Kàis isegi suurel potil kakal ja ei òelnud mulle.Nàgin seda hiljem ja kes teab, kui kaua ta selle ilusa kakase pepuga onud oli.Pikk kleit seljas ei saanud ma ka midagi aru:).Vòi noh pott oli paberit tàis ja eks ta oli siis ikka tagumikku pùhkida ka, iseasi kui hàsti tal see vàlja tuli.
Tàna sai laps esimest korda nàtsu, mul pole kunagi mòtetki tekkinud, et talle nàtsu anda, aga leidis ise mingid magusad vàrvilised nàtsud kapist ja pisitis suhu.Ei tea mis aastast need seal seinud olid:)

1 kommentaar:

mermaid ütles ...

Ta on selle esimese pildi peal nii suur :) nagu preilna kohe.

Ma vist pean ka nätsu andma hakkama. Kõrvaarst täna soovitas.. aga ma muidugi ei mäleta enam, mille jaoks see hea oli :D

Lasteaia uudiseid tahaks kyll kuulda.