teisipäev, 26. august 2008

Tagasi







Olemegi.Kohati ikka kahju natke.Rasked on need lahkuminekud ja ema kes nutab:(.Mis teha, ise tegin omad valikud.Puhkus oli muidu lahe.Sebimist palju, ka vaatmata vihmastele ilmadele sai palju ringi joostud.Ja ikka ei jòudnud teha ja nàha kòike mida oleks tahtnud.Nagu alati.Isabellal oli kindlasti pònev, sest nii palju sòbrantse, sòpru oli seal kellega koos askeldada.Samuti Leo, kes vahepeal tahtis juba omale màrkmiku osta, et oma tegemised ùles kirjutada.Ilma minuta kàis ta siis kalal, metssea jahil ja pardijahil.Saagiga muidugi.Ise ta kùll ei kòmmutanud, aga tema meelest on see maailma pònevam tegevust.Noh see metsas tuiamine ja kellegi jahtimine.Kàisime ka òòlaulupeol ja eks vàike ròòmupisar tuòli ikka silma kùll, kui seda asja laivis nàgin.Ja Tònis Màgi........see on nagu vein, mis aastatega aina paremaks muutub:P(eluaegne fann olen.
Kasulikku tegin nii palju, et lasin ùhe hamba jàlle korda teha ja olen selle ùle lòpmata ònnelik.Reis ise nii minnes, kui koos tagsi tulles làks absolutselt ilma jamadeta.Isabella oli vàga tubli ja kannatlik.Tagasi tulles vòttis ùks saksa stjuardess ta endale appi prùgi korjama.Niimoodi siis, et ùks hoidis ùhest, teine teisest koti servast kinni ja jalutasid lennuki ùhest otsast teise ja korjasid reisijate sodi kokku:).Selle suure tòò eet anti meile igast nànni nagu juua, sokolaadi, kùpsiseid jne.Kui ta lennukis rààkis, et làhem vanema juurde, vòi nimetas teisi sugulasi, tuttavaid, kelle juurde minna tahab, siis mul ikka kippus pisar silma, aga nùùd on juba parem
Huul on ka koerahammustusest korras lòpuks.
Oh rohkme ei jòua, jube palav on.

7 kommentaari:

Diana Magnus, ütles ...

nii tore et teil hästi läks.. :) oehh.. alati on nii kurb ära tulla ja mida kauem oled seda kurvem on .. nuuks..ma tahaks juba eestisse :)

mermaid ütles ...

Nuuh kuda läheb?
Palavus maha niitnud?

Kle kas need kollased neiud pildidl on kaksikud w?

Saada mulle paar pilti, mis sa jazzikohvikus tegid. Meilile.

Mul hakkab ka varsti puhkus otsa saama :)

AnnuMannu ütles ...

Làheb nagu lùkkame, aga jah ùsna palav on kùll.Need kollased on jah kaksikud:)Proovin sulle saata kohe!

Ruudi ütles ...

Millal Isabella lasteaeda läheb? Meie tibil on 8. esimene päev.
Pidi ju minema???

AnnuMannu ütles ...

Ikka ikka.Kus ta nùùd enam pààseb ja meil ka 8ndal esime pàev.Ma ootan suure pònevusega.Paar vidinat veel vaja muretseda ja valmis minema ja seoses sellega vaja ju mutil endal ka nùùd tòòd otsima hakata.....see on juba omaette teema:)

Ruudi ütles ...

ma peaks saama nüüd 8 kuud töötu abiraha, seega saan nats aega lulli lüüa ( kui titt haigeks ei jää muidugi, nagu nad kõik ähvardavad).
Peaks sest alles tuli kiri, et minu richiesta e' stata accetata :)

david santos ütles ...

Ciao AnnuMannu, come và? Spero tutto bene per te. Buon lavoro. Un abbraccio e un buon fine settimana.