laupäev, 6. september 2008

Vigade parandus

Tuli vàlja, et lasteaed hakkab meie pliksil hoopis 15ndal, mitte 8ndal.Niiet ùks nàdal veel kodune:)

8 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Hahah, leidsid nimekirja üles vää?!

Sa oeld kodune, sellepärast. Koduste emmede lapsed saavad viimastena ( ma ei öelnud,e t mul enam tegelt töökohta pole)

AnnuMannu ütles ...

jah nimekirja leidsin lòpuks ùles ja ostsin kòik asjad àra ka, peale kràkkeriteja kommide....:D
Lapsest kahju, nàdal aega juba rààgin, et esmaspàeval làhed, nùùd peab nàdal aega sama juttu jàlle ajama:)

Ruudi ütles ...

kräkkerid ja kommid?????

Ruudi ütles ...

oot, mis sul seal nimekirjas siis kõik oli?

mermaid ütles ...

jah.. kommid lasteaia nimekirjas..

õpsidele wä?

AnnuMannu ütles ...

Nimekiri kokkuvòtlikult: riidest kotike, kus sees pòll, nimega
Kàteràtik suure aasga, nimega.
Riidest kott,kus sees puhtad vahetusriided, nimega.
Riidest kott, kus sees tekk ja padjapùùr.
Plastikust pòll joonistamiseks.
4 fotot.
vedelseep.
plokk fotokoopia paberit.
pakk plasttopse.
pabersalvràtikud.
pkk kràkkereid.pakk komme(caramelle)
Suur ròngastega kaust.
Suur kaust kilelehtedega.
Suure otsaga vildikad.
Liimipulk.
Tòlkisin nùùd kiiruga àra.See on siis nimekiri.Kusjuures ma koju kunagi komme ei ole ostnud ja ta ei armasta ka neid.Va. zuccherinosid, mida mu àmm talle vahel annab.Kràkkereid ja schiaccatinasid sòòb aga suurima hea meelega.Meil on kodus kaks sòltlast:)

AnnuMannu ütles ...

Ma arvan, et kommid on àra ostmiseks, kui mingiks jamaks peaks minema.Minu omale peaks sel juhul siis jààtist kotti panema, kommiga teda naljalt àra ei osta:)

mermaid ütles ...

heh.. asi läheb põnevaks.. :D