esmaspäev, 21. juuli 2008

Matteo 1 :)









Vàike sòber Matteo sai 1 aastaseks.Selleks puhuks oli palju rahvast kutsutud tema nò. suvekodusse lago d'Orta ààrde.Ei hakka pikalt heietama kui ilus koht see on ja kuivàga ma ise sellises kohas elaks jne.Oehhhhh...
Igaljuhul pidu oli vàga lòbus.Riina nàitas oma sùnnaga teistele simad ette, kuidas elav muusika ja karaoke rahva kàima tòmbab.Niiet nùùd on igal peol vennad Mambod lòòritamas:)
Sòòk oli hea ja jook oli hea, seltskond oli mònus ja asukoht kòige mònusam.Sùnnipàevalaps oli nagu ingel, mitte piiksugi sealt ei kuulnud.Tegelikult pole ma ùldse kordagi Matteod nutmas kuulnud, laps kes alati naeratab:)
Isabella muidugi nautis vòòra kùùnla puhumist tàiega:)

2 kommentaari:

riina-lore ütles ...

Oi, olen ka kord kogemata selle järve äärde sattunud ja olin täiesti lummatud. Üks väheseid tõesti ilusaid järvesid Itaalias (tegelt ma neid nii palju näinud ei ole, aga see on minu lemmik kohe kindlasti). See järv on ainus koht Itaalias, kus olen südaöist suplemist harrastanud. Meil siin ju meres ei tohi öösel ja natuke rannas pimedas hirm ka. Ja järvevett eelistan mereveele iga kell.

Diana Magnus, ütles ...

nii tore ika kui saad käija ja olla..onju... ja kui veel vaffa ka :P