pühapäev, 3. august 2008

Siin me oleme....

Nagu eelminegi aasta, pole mul aega eriti pikalt jutustada.Jube tempo on peal.Ilmad ilusad ja inimesed tegusad, seega on meil ka koguaeg kuskile vaja minna ja kellegagi kokku saada.Siiani oleme palju rannas käinud, palju head paremat söönud ja kogu suguvõsa läbi kapanud.Bella on ennast ilusti üleval pidanud ja me ei jõua papit ära oodata.No nüüd pole kaua jäänud ka, sest homme ta peaks saabuma:).Ilma temata pole küll igav aga väike igatsus tuleb juba peale.Pole nii kaua ju kunagi lahus olnud.Pilte olen teinud meeletult, aga need alles fotokas kõik.
Ps.pean hambaarstil ikka ära käima, muidu kirun ennast hiljem maapõhja.Oh kus ma kardan:(

3 kommentaari:

mermaid ütles ...

Mine käi ära jah.
Ma ka juba põen ette... 7 päeva veel...

AnnuMannu ütles ...

Noh mul siis varemgi, juba kolmapàeval.Eks ma siis pàrast rààgin, siis sul tuleb ka jànes pùksi:P

Diana Magnus, ütles ...

mulle ka hambarstid ei meedli aga see arst kes mul nüüd on ..on ka mulle sõbranna ja seetõttu on nüüd alati parem sinna minna :) kuid oehh..ei meeldi see puurimine mulle :D