reede, 18. juuli 2008

Ahsooo


Kui keegi veel ei tea, siis Ornella Muti ema on eestlane, niiet vòiks òelda, et ta ise on siis puhas eesti-itaallane.Mitte et see teadmine mu elu muudaks, aga uudisena tuli siiski:)

6 kommentaari:

Suusi ütles ...

Häbi kohe tunnistada, aga ma ei tea kes Ornella Muti on...nimi on tuttav, kindlasti keegi ülikuulus näitleja eks?

AnnuMannu ütles ...

Ega ma ka just suur asjatundja pole, aga ma tean teda kui nàitlejat tegelikult juba palju aastaid.Ennem Itaaliasse kolimist.Mànginud on ta vàga vàga paljudes kuulsates ja vàhem kuulsates filmides.Panen pildi, siis vaata kas on ka eestlase nàgu:)

Monica ütles ...

Jah..jube eestlane kyll .. ei oska sõnagi eesti keelt ....

Monica ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Ruudi ütles ...

Hàhh, kus ùùd teatas uudise :)
Ma juba ammu teadsin...

Monica ütles ...

Holliwoodis on neid ka ju ..Mena Suvari nàiteks ja yks tüüp oli ka ( nimi ei tule praegu meelde ) ...