kolmapäev, 16. juuli 2008

7 pàeva veel

Jube kui vastikud need viimased pàevad on.Venivad lòputult.Ja ma olen suht nàrviline ka, vòibolla algavatest "teadagi millest", vòi sellest, et mul peale lapse riiete ei mahu midagi kohvrisse, vòi sellest, et àmm kàib nàrvidele, vòi lennuhirmust, vòi lihtsalt suurest erutusest.Ma ju tean mis mind seal ees ootab.Telefon heliseb vahetpidamata ja keegi kutsub jàlle kuhugi ja siis teine jàlle solvub, et ma hoopis temaga kokku ei saa jne.Iga aastane teema:).Ja kui ma mòtlen kùlmale siidrile.....jammi.Mermaidi juurde veini jooma ka muidugi, onju:P.Paljude inimestega tahaks kokku saada!Loodame mònda pàikeselist ilma ka nàha, mis see aasta on ùsna harv nàhe Eestis.Vàhemalt on juuksuri aega juba kinni ja làhme mutteriga linna peale tuusama:)
Niiet kòik Pàrnusse!!!

4 kommentaari:

Ruudi ütles ...

hahaaaa me oleme juba kohaaal!

AnnuMannu ütles ...

Urrrrrrrrrrrrrr:P

Suusi ütles ...

Eheh...no küll sul on alles probleeme, üks tõsisem kui teine...:o)

mermaid ütles ...

jajah.. ma ikka mitu korda te majast juba mööda jalutanud...