esmaspäev, 26. mai 2008

Update!

No nàed, kohe pole seda kirjutamise tuhinat tulnud.Tegelikult on kerge deprekas vist peal.Sajab, sajab ja sajab.Vàljas pòhimòtteliselt kàia ei saa, kui siis kiire tiir poodi.Sellel ajal on tavaliselt juba mònus jume peal, see aasta làhen hallitama enne, kui pàike vàlja tuleb:)

Isabella on mòned uued sònad àra òppinud.Kòike tàhtsam neist on itaalia keelne....che scifo(vastik, jàlk).Seda òeldaks nùùd pàris paljude toiduaine kohta.Kuum teema on meil praegu Lotte.Ta vaataks seda hommikust òhtuni, aga kuri mamma ei luba:).Mure on mul ka, nimelt see, et lapsele ei meeldi hambaid pesta.Vanasti ta ise tahtis, ka kuus korda pàevas neid nùhkida, nùùd aga ainult suure sòjaga.Siis saan ka kiiruga lihtsalt ùle tòmmatud.Ma hirmasti pòen seda, et lapsel hambad niimoodi kàest àra làhevad.Tean ju omast kogemusest, mida tàhendab hambavalu ja kohutav hirm hambaarsti ees:(.Loodan vàhemalt, et Bellal siis on see geen isasse(kes pole elus kordagi hambaarstil kàinud, kuna pole vajadust olnud.MITTE ùHTEGI AUKU 35 ELUAASTA JOOKUSL!See on utoopia minu meelest, aga tòsi.)

7 kommentaari:

mermaid ütles ...

Ah, mu poiss hakkas alles koolis käies korralikult hambaid pesema ja praegu on teised nagu prillikivid. Tegelt mul endal ka väga head hambad.. alles sünnitustega läks asi veidi käest ära, aga ma ei kurda.

Meie plikale meeldib pesta küll (loe: hambaharjaga mängida ja hambapastat mööda kraanikaussi määrida...)

Meil vihma pole sadanud.. aga pilvi on rohkem, kui päikest. Täna ööseks lubas vihma.. eks need teie pilved siis ole :D

Emanuele&Raine ütles ...

Ka minul on hambaarsti ees meeletu kartus- väiksena valu pärast, nüüd aga valu ja raha pärast, sest siin on nad kallid (215 eurot 1 plomm).
Minu itaallasest abikaasa käis väiksena klambritega, kuid hambavalu pole ta kunagi tundnud! Tõepoolest- utoopia.
Loodame siis, et hambad on ississe :)

mermaid ütles ...

Tänapäeval pole vaja hambaarsti juures valu karta. Vähemalt Eestis. Mujal mul kogemused puuduvad. Praegugi ootan, millal Pärnus hambaarstile saan.

AnnuMannu ütles ...

On on vaja karta:D.Ma ei kardaks ainult juhul, kui mind magama pannakse.Tegelikult kàisin ise suures hàdaolukorras eelmine aasta Pàrnus hambaarstil.Jah, tòesti polnud nii hull, kui kartsin ja kohutavalt ònnelik olin, kui hamba lòpuks korda sain:D
Aga kui peab nùùd uuesti minema, kardaks ikka samamoodi.Ma kardan ikka nii, et mul on pisarad silmas ja nàost valge.Tàitsa lasteaed:D

Triinuemme ütles ...

Anna talle òhtul viimase asjana tykk juustu. Kui Triinu vahepeal hirmsasti streikis, siis uurisin igast asju mida ette vòtta ja kuskilt see juustujutt tuli. Kahjuks ma enam ei màleta mida see juust tàpselt teeb.
Tee hambapesuga vahe sisse ja siis mingi aja pàrast hakka òhtul kysima, et kas hambaid pesta tahad. Kui ei taha, las olla, jàrgmine pàev kysi jàlle. Kyll ta yks hetk selle harja vòtab kui sundi ei ole. Siis las "peseb" ise ja siis hakka vaikselt kysima kas emme aitab ka. Las valib ise poes uue harja ja pasta kah. Ma sain niimoodi Triinu uuesti pesema. Ise muidugi pesin alati tema nina all ja lasin tal ka minu hambaid niiòelda pesta. See oli muidugi natuke eluohtlik, sest ta kippus tervet harja mulle kurku suruma.

Ja ei juhtu tal nende hammastega midagi isegi kui paar nàdalat pesta ei saa. Proovi siis sel ajal vàhem junki anda ja palju vett, eriti peale sòòmist.

Endine uur streikija Triinu peseb nyyd alguses ise, siis annab harja mulle ja ytleb "emme aitab".

AnnuMannu ütles ...

Seda juustu asja tean ma tegelikult ammusest ajast.Ma ka ei màleta mis moodi, aga pidi pòhimòtteliselt sama toime olema, mis pastaga pesta:).Peab proovima tòesti.Kuigi ma ikka ùritan jutuga talle selgeks teha, et on vaja pesta, no àkki saab aru.Pesen samuti tema nàhes, nagu ma pissisin tema nàhes, kui potile òpetasin kàima:)

mermaid ütles ...

Jah, meil aitab ka koos pesemine.. ta vaatab täpselt, mida ma teen ja siis nyhib järgi.. kui pastaga mängimisest aega üle jääb..

Aga seda hambaarsti mittekartmise juttu ma vist rääkisin enda julgustamiseks rohkem :D kuna mind ootab ees tarkusehamba väljatõmbamine. Ma ise ka hullult kardan, kuigi mul pole kunagi ebameeldivat kogemust olnud.. ma ei tea, miks ma kardan.. vist sellepärast, et kõik kardavad. Hambaarstitoolil värisen ja hoian kramplikult toolist kinni. Pärast, kui sealt ära saan, tõden alati, et polnud üldse jube.. ja hea tunne on jah, kui see tykk tehtud on.