reede, 30. mai 2008

....

Tàna kùsiti minult kas ma olen itaallane, kui vastasin eitavalt, siis kùsiti, et albaanlane siis vòi??Normaalne.Huvitav mis minust albaanlast meenutab.Tumedad juuksed?!Peab oma kartulikoore vist vàlja jàlle kasvatama.Aga muidu oli tore naabrimees.Uus meie majas, oma armsa lapselapsega.Kosovost, nagu ma teada sain.Ta ùtles, et jàrgmine kuu tagasi koju.Talle aitab, et palgast mis ta siin saab, jàtkub ainult maksudeks ja sòògiks.Niiet selleks, et sòònuks saada, vòib ta juba oma kodumaal olla.Nii on lood.Vàhemalt òpin oma majaelanikke tundma.Suuremat osa ei tunne ma veel tànavalgi àra:)

2 kommentaari:

Monica ütles ...

Ta pole esimene kes sulle itaallane ytleb , vòi kuidas ;)
Ma hakkan ka jàrjest rohkem mòtlema nii nagu see mees ... peaks ka koju tagasi minema ...

mermaid ütles ...

Noh, ma ju räägin, et sa oled itaallanna moodi :P