esmaspäev, 19. mai 2008

Moncalvo






On ùks tùùpiline Monferrato linnake, òigem vist isegi òelda kùlake, kùnka otsas.Praegu on alanud see periood, kus kòikvòimalikud linnad ja kùlad peavad erinevaid pidusid.Eesti keelde on isegi raske tòlkida, sest otsetòlkes jààb kuidagi labane.Nàiteks festa della ciliega-kirsipidu:D.Pòhimòtteliselt linn peab siis pidu, kus mùùakse kohalikke kirsse ja sinna juurde siis kàib muidugi elav muusika, traditsiooniline kòòk ja muud atraktsioonid.Siin làhedal asuvas kùlas nàiteks peetakse iga aasta samal ajal, festa della rana-konnapidu, kus siis sùùkase ka kohalikke konni:D.Niiet kòikvòimalikke pidusid toimub praegu igalpool.Moncalvos olid kùlapàevad ja sinna sattusime poolkgemata.Aga kui ilus seal oli.Ja sòòk oli ka maitsev Ja vein oli ka vàga hea.Kòik kohalik kraam:)

12 kommentaari:

Maarja ütles ...

Meil tuleb kirsipidu mai viimasel nädalavahetusel

mermaid ütles ...

Lahe. Siin võiks kah pidusid rohkem olla.
Ilus loodus teil seal :)

Ja see jäätis paistab eriti nämma...

AnnuMannu ütles ...

àra parem rààgi, seal need kuradima kilod tulevadki:(
Kes suudab soojal suveilmal jààtisele EI òelda??

mermaid ütles ...

oh jahh.. ega ei suuda kylll...

Ruudi ütles ...

Mermaidile teadmiseks, et Itaalia jäätis on maailma parim, kuulsam ja muidu ka kõige kõigem!
Kirsipidu ei kõla üldse labaselt, pigem kihvtilt.

Ja need külad on need, mida Eestlased alati tahavad minna vaatama, mägiküladeks nad neid kutsuvad :) Vähemalt minu tuttavad alati tellivad mägikülade külastuse :)

Triinuemme ütles ...

Kas see pool siga seal Isabella ravioolide kõrval on sinu tagasihoidlik lõuna?

Aga jäätis pidavat üldsegi tulema Hiinast ja itaallased ainult kopeerijad. kohalike õrritamiseks ma ikka käin vahest selle võib-olla õige fakti välja.

AnnuMannu ütles ...

Jajah, isegi kui see tòsi on, siis kopeerivad vàga hàsti.Hiina restoranides pakutav jààtis mulle ùldjuhul sellist rahuldust ei paku:P
See seal pildil on tagasihoidlik seakoot.....pòhimòtteliselt seal ju liha polegi, kont kòik puha.Ma tunnistan ùles, et ei sòònud seda ùksi àra..andsin pool mehele ja selle asemel sòin àra lapse ravioolid ja mehe grigliata mista:D

mermaid ütles ...

Kus on updeit?
Kas Monica on ka pärnakas?

Monica ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Monica ütles ...

Mina olen tallinnast :)

mermaid ütles ...

heheee.. väga hea.. ma ei julgend su blogisse kirjutada :D

Monica ütles ...

Miks ei julgenud ? :)Kirjuta julgelt ... nagunii keegi ei kommenteeri MINU blogi :D