teisipäev, 13. mai 2008

Uni




Uni tuli ja niitis maha, samal ajal kui mina teiselpool lauda ajalehte lugesin.Ma olen vahel mòelnud, et kuidas kùll on vòimalik, et lapsed jààvad nàgu taldrikus, vòi mingil muul naljakal moel magama.Meil on ka paar juhust olnud, kui tùdruk ebatavalisel moel on unne vajunud, seda on siiani kaks-kolm korda juhtund.Tavalselt tuleb ta ikka magama panna.
Seekord jài sòògitoolis, omal omlett alles kàes:)

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

how cute!

Triinuemme ütles ...

Hea totu! :o) Mis teda siis nii ära väsitas?
Ma olen kah alati neid kummalisi magamajäämisi imetlenud. Triinul ei ole siiani veel kordagi sellist ärakukkumist ette tulnud, aga ega ma temast seda ootagi. Nüüd on kõik ootused Renatol! Ta selline rahulik sell, ega ta alt vea...

Maarja ütles ...

nii armas.
Mia kord seisis lihtsalt voodi kõrval ja kukkus voodisse ja magas silmapilkselt.

AnnuMannu ütles ...

Ei tea mis teda nii àra vàsitas, ehk sellepàrast, et àrkas hommikul suts varem.Meil isal ju komme enne tòòelminekut musitada ja oma karvase lòuaga ajas ta seekord ùlesse:)