kolmapäev, 14. mai 2008

Sonx



Nagu ma pikemat aega olin plaaninud, siis viisin tàna Isabella juuksurisse.Pidas ennast vàga hàsti kùll ùleval ja ei teinud piiksugi, aga aega ajalt ikka uudishimust pòòras pead siia-sinna.Niiet kerged iluvead vòivad sees olla, aga vàhemalt kàib kamm làbi ja laps ei nàe vàlja nagu metsjeesus......vaid Victora Beckham:D

6 kommentaari:

mermaid ütles ...

Väga popp!

Kle, kas sa kavatsed Eestis tüdrukut kärutada ka? Ma vist võtan käru kaasa. Vbl on siis Annabel ainus 3a kärus :S

AnnuMannu ütles ...

Kaasa vòtn kindlasti, sest siis saab pikemaid tiire teha ja kui tahab saab seal magada.Ta meil ju pòònab pàeval veel paar tundi.Arvata vòib, et Eestis nii suured kàrus pole, aga mul poogen.Rohkem oma huvides:)

Triinuemme ütles ...

No see on ju lausa Soeng ma ütleks! Mitte niisama tukanärimine. Igal juhul väga ilus.

Ruudi ütles ...

Jahh, ja hulga parem kui Beckam! Hulga kenam ja ilusam ja nunnukam :)

Aga Mermaidi mure kolmeaastase kàrutamise suhtes on armas, ajab muigama. Siin ju ka kuni viiesed kàrus ja lutid suus.

AnnuMannu ütles ...

Aitàhh!!!Ta kaalub sama palju kui Beckham ma pakun:D
Aga ju mòni kolme aastane ka seal kàrus istub, kui mitte kohalik, siis mòne turisti laps:D
Ei tasu ùldse pòdeda:)

mermaid ütles ...

Teen siis turisti näo pähe :P