esmaspäev, 12. mai 2008

ònnistatud

Meie ja meie kodu.Selle kuue aasta jooksul, mis ma siin elan, ei teadnudki, et pàris koju tullakse ònnistama.Kunagi jài kùll silma, et mingil vanadekodu uksel oli kirjas pàev ja kellaaeg millal preester ònnistama tuleb, aga rohkem ma sellele mòelnud pole.Kuni ilmus ka meie maja uksele selline silt.Mul polnud muidugi meeles, et see tàna olema pidi.Sùmpaatne hàrra kùsis, kas vòib sisse astuda ja siis pidas pika kòne maha.Jumalaga, mitte minuga ònneks.Siis vehkis mingi asjaga kòikide tubade, kassi, Isabella ja minu suunas ja korras.Nùùd oleme ònnistatud, àkki làheb paremaks....vaatame:)

8 kommentaari:

mermaid ütles ...

irww.. lahe.
palju õnne..
või mis sel puhul soovitakse :D

igal maal omad kombed..
kas see siis nagu kohustuslik asi w?

Monica ütles ...

See on peale munadepyhi minu arust ... siis kui preestril " aega " on :) Meil on iga aasta kàidud .... :)

Triinuemme ütles ...

Esimest korda kuulen, et siin midagi sellist tehakse, aga no mida mina, vana pagan, kirikuasjadest ka tean. Meile pole küll keegi tulnud õnnistust pakkuma. Või peab seda ise kuskilt küsima? Lihtsalt uudishimu, mitte et ma õnnistatud saada tahaks...

AnnuMannu ütles ...

Ma olen samasugune vanapagan, sellepàrast ei tea ka sellistest asjadest midagi.Aga vòibolla on siis nii, et condominio poolt organiseeritakse.....vot ei oska òelda:)

Ruudi ütles ...

kohal kvartali kirik organiseerib! Viisakas oleks kodu seks puhuks korda teha ja valge lina lauale ( mu poolakast sõbranne õpetas).
Ma pole kunagi preestrit tuppa lasnud. Uudishimu isegi oleks kord ära näha aga ta ju tahab raha pärast ja vot seda ma ei raatsi ( isegi saavad nii suure osa mu maksudest endale)

AnnuMannu ütles ...

Ahhhh....raha tahavad.Noh mina siis olin kùll tàielik maakas.Ei pakkunud ma midagi.Mul polnud ju aimugi.Normaalne:D

Monica ütles ...

Peab jah raha andma....

Triinuemme ütles ...

Noh, siis on rahu majas, rohkem ta teie juude ei tule. :o)