reede, 9. mai 2008

Passi omanik

Lòpuks ometi.Midagi pole teha, kui ema selline lasikvorst on.Aga parem hilja, kui mitte kunagi.Pass ise on nagu pass ikka, aga see pilt seal on kohutavalt udune.Jààb arusaamatuks, miks sellist pilti ùldse vaja on.Kòik need nòudmised, mis esitatakse, kui passipilti tegema pead ja siis tehakse selline koopia.Aga noh, ise teavad......peaasi, et meid ilusti ja kiiresti piiride pealt ùle lastakse.Meie nimed on paberilipakaga passi vahele kinnitatud, niiet kuni 10 aastat siis vòib ainult ema ja/vòi isaga reisida.Kui kellegi teisega, siis on mingeid lisadokumente vaja muidugi.Seoses sellega, mu 10 aastane òde tahab see suvi mind jàlle tùùtama tulla siia ja peab uurima, kas lastakse nùùd juba ilma saatjata ùle piiri.Kui ma talt kùsisin, et noh mis sa siiin siis tegama hakkad, ei karda et igav on àkki, siis vastas, et teil on nùùd ju hàsti palju kanaleid(sky).No ja kui ùtlesin, et, ah vaatad siis pàevad làbi telekat, siis vastas, et ei, arvutis olen ka muidugi.Tore!Ma ei jòua àra oodata :o

9 kommentaari:

mermaid ütles ...

Kas teil Eesti passi ei olnud? Tüdruk sündis Itaalias?
10 a kyll ilma saatjata vist reisida ei saa..vbl oleneb lennufirmast ka..

Monica ütles ...

Ma arvan ka et ei saa ilma saatjata , aga uuri seda asja .Nyyd Bella ka suurem ja nad saavad ikka màngida ka koos :)

AnnuMannu ütles ...

Meil oli laps mehe passis kirjas, on endiselt.Kuna me siiani eraldi lapsega reisinud pole, siis polnud probleemi.Sùnis Itaalias jah, on itaalia kodanik ka.Minuteada oleneb oleneb ka reisifirmast, ju me uurime seda asja.

Triinuemme ütles ...

Eheh...õe jutt on sul hea. Mul tahtis õepoeg siia tulla. Mul siis kah ema küsis, et mis ta siin kolkas siis teeb, mina oma kahe titega teda ringi vedada ju ei saa. Siis uuris kui kaugel Verona on, et ta läheb jala sinna. Kui kuulis, et 15km, siis läks tulemiseisu üle.

Ruudi ütles ...

Mis paberilipakad?? Pilt on ka Anital passis udune aga lipakaid pole. Meil pidid vanemate nimed elektroonoliselt sees olema! Et nagu polegi kogu riigis sama seadus? Huvitav, miks ma ei imesta :)
Minu sõbranna just lendas jõulu ajal Eesti õhuga ja ta kõrval oli kaks väikest vanematetea last ( mõlemad olid jõuluks vanaema juurde saadetud).. sellised 7-9 aastased.

mermaid ütles ...

Vbl saatja oli lennujaama poolt ja ei paistnud välja.. neid saab tellida ka.. ei pea oma sugulane olema..

Monica ütles ...

Jah..stjuuardessid tavaliselt saadavad lapsi sedasi .. olen ise nàinud kui lapse vanemale yle antakse ,allkirja vastu ja puha :)

Ruudi ütles ...

Jahh oldki, stjuardessit istutasid lapse dlennukisse ja pärast ei läinud isegi küsima, kas lapsed äkki pissile tahaks. Mu sõbranna siis aitas neid ja toimetas.
Rääkis,e tolid 1 vene ja teine eesti laps.. leidisd ühise keele... itaalia :)
( nohh, mõlemal issid itaallased)

AnnuMannu ütles ...

Ega ma ka ei imestaks, aga jah, meil òeldi kohe, et nimesid sisse otseselt ei kirjutata, vaid lisatakse ùks leht vahele.Mis on siis kinnitatud ùhe lehekùlje kùlge.