kolmapäev, 7. mai 2008

Kuhu kalad kadusid?

Vaatan mina akvaariumisse ja oh imet, nelja kala asemel ainult kaks alles.Ikka need kaks punast ògardit.Tuleb vàlja , et need on mu kaks musta koristajakala nahka pannud.Ega see pole esimene kord, kui mòni vàiksem kala kadunuks on jàànud, aga need kaks musta olid ju sama suured kui alles jàànud kalad, kui mitte suuremadki.Laipu pole, niiet teadmata kadunud.Koledad kalad on need "kuldkalad".Mul imelik kass ka kala ei sòò, muidu annaks praegu hea meelega talle òhtusòògiks need kaks pirajat!
Vahel ma ei saa loomadest aru......

2 kommentaari:

Triinuemme ütles ...

kas sa ikka kaladele süüa annad? :o) Noh, ega inimesed paremad ole, vitsutame ju kah igast tegelasi.

AnnuMannu ütles ...

Annan ikka.....noh mòni kord harva jààb àkki pàev vahele....vist.Jah, ma ei ole loodud loomi ja taimi kasvatama, seda ma tean.Vòiks ise ka vahel sòòmise àra unustada....looda sa.No ma ei imestagi vàga, kui punased kalad mustad nahka panid, aga et ma ei nàinud mitte midagi.Ometi nad pidid suurt vaeva ju nende sòòmisega nàgema ja ùhe pàevaga see vaevalt juhtus.