kolmapäev, 12. märts 2008

Appi, mu laps on varas

Lugu nimelt siis jàrgmine.Kàisime tàna supermarketis, kuna mul oli vaja sùnnipàeva kaarti osta, siis samal ajal kui mina òiget valisin, vaatas Bella ka mònda kaarti làhemalt.Ma olin nii sùvenenud nendesse, et kui lòpuks ùhe vàlja valisin ja minema hakkasin, ei pannud ma midagi erilist tàhele.Jalutasime natuke veel poes ringi ja kui lòpuks koju sòitsime, ning ma hakkasin kàru alt korvist plika jakki vòtma, nàgin, et kahtlaselt palju asju on seal.Siis ma avastasin, et Bella oli hunniku kaarte, kàrus istudes, sinna vòrku poetanud.Appi!Mul pidi sùda seisma jààma.No issand, kui ma oleks kassas vahele jàànud....ma oleks hàbi pàrast maa alla vajunud.Nùùd on lugu selline, et mul on kokku kaheksa kaari, koos ùmbrikutega.Enamus neist Anne Geddesi omad ja paar muud laste kaarti.Normaalne.Loodan, et keegi siis làhiajal sùnnitama hakkab, saab vàhemalt kaardi saata:)

Hetkel kàib ka kòva potitreening ja ausalt òeldes, pole mul viimase kahe aasta jooksul sellist stressi olnudki.See on masendav.Miks on nii, et ùks pàev teeb kòik oma hàdad potile ja jàrgmine pàev sirtsutab terve maja tàis?!Kui teeb potile, saab kòvasti kiita ja selle puhul teeme ikka kòva tsirkust ja ta on ròòmus, isegi uhke aga natukese aja pàrast teeb uuesti pòrandale.Ma tunnen, et ma olen jube rompi c.....i, isegi enda jaoks.Aga ma ei suuda jààda kàed taskus ootama, kuni ta ùkskord "iseenesest" seal kàima hakkab. Sest ma vòin kahekùmne peale kihla vedada, et see juhtuks heal juhul 5 aastaselt.Kuna ta on piisavalt suur, liigagi, siis peab ta aru saama, et pole enam mingit màhkmete kasutamist ja kòik.Varem ta ehk ei saanud hàsti pihta, nùùd ta teab vàga hàsti, et peab potile tegema, aga vahel hiilib sellest kòrvale.Kui ma temaga siis pragan on nàha, et ta teab, et pahandust tegi.Kùll siis kàib ja kallistab ja musitab mind.See on muidugi nii armas ja KAVAL, aga minugipoolest kallistame iga kell, mitte ainult siis kui pahandust tehtud on.Kuidas ma ootan seda pàeva, kui vòin òelda, et mu laps KàIB POTIL.Millal see pàev tuleb.Ma ju ometi olen jàrjekindel ja laps on 2,4 aastane, pole ju mingi beebi enam.Aaaaaahhhhh

4 kommentaari:

mnjah ütles ...

Ma soovitaksin sul kaardid tagasi viia, kuna videokaamerasse on su nägu kindlasti jäänud ja järgmiste külastuste ajal hakkavad sind pingsalt jälgima ;-)

mermaid ütles ...

Ma ka viiks tagasi.

Meil oli Pärnus selline juhus, et ostsin turu juures olevast r- kioskist lehe ja plika samal ajal nikerdas riiuli kallal, milleni ta vankris istudes kenasti ulatas. Kui välja läksin, siis avastasin, et ta oli mingi Mynthose paki pihta pand. Viisin tagasi ja vabandasin. Nõme tunne oli küll. Myyja vaatas sihukese imeliku näoga.. aga noh, see oli Eestis ka.

Soomes HM-is haaras plika peavõru... koleda beezi (ilusa roosa asemel :D). Sõbranne küsis, et kas ma ostan peavõru ka? Siis avastasingi, et tüdruk oli peavõru riiuli pealt haaranud. Mõtlesin õudusega, et kui turvaväravad oleks piiksuma hakanud...

Vankris on ju paras nikerdada... enamus riiuleid veel hea kõrguse peal ka :D

AnnuMannu ütles ...

Jàrjekindel olen ma nùùd olnud kùll.Mitu mitu pàeva pole muud teemat majas olnud.Uhhhh.Kodus lappi ei kasuta va. òòsel.Vàljas oleme ka paar korda ilma kàinud, kui on lùhemad tiirud....korra poes vòi nii.Ta ei ole kùsinud ja alla pole ka teinud.Aga lapivabaks ma teda kohe mitte veel ei julge kutsuda, kahjuks:(.Kardan kòike àra sònuda.Tàna on kòik pissi potti tulnud.Ptùi, ptùi, ptùi

Maarja ütles ...

mial võttis ka tublisti aega, kahjuks mul ta päevik sloveenias, ja meeles mitte pole. aga järjekindlalt me harjutasime ja harjutasime, kuid ilma suurema tulemuseta. kui meelde tuli, siis läks poti peale, kui mitte, ajas jalad laiali ja pissis niisama. kuni ühel päeval otsustas ise, et enam ta püksi ei pissi. ja nii ka jäi.