pühapäev, 9. märts 2008

8 màrts!

Nii, naistepàev làbi.Restoranis kàid muttidega ja stripparid ùle vaadatud, katsutud:P
Kuna siin on komme naistepàeval vàljas kàia, ainult naiste seltskonnaga, siis pidime meie ka tavasid jàrgima.Sòòmas kàisime meie linna uue hotelli restoranis, kus siis sòògi kòrvale pakuti ka silmailu.Nagu siin neid nimetatakse Centocelle Nightmare, pidavat kòige kenamad itaalia mehe olema:)Noh, kuidas vòtta, ùks oli tòesti vàààga kenake.Naised tantsutati kòik làbi.Muidugi sadas see kòige ilusam mulle ka sùlle.Ooooo jaaaa.Ja ma olen alati arvanud, et mulle stripparid ei meeldi:P.Nùùd ma pàris kindel enam polegi ja nii ka kòik mu sòbrannad:D.Ja autogrammitud kalendrid saime ka kòik.Ei tea mis mees arvaks, kui ma selle seinale riputaks:D
Sòòk oli super, lihtsalt super.Sellised peened hòrgutised.Kui pàris aus olla, siis meil kadus kòigil nende ponkside kòrval sòògiisu àra ja rohkem moe pàrast sai nokitud natuke.Peale òhtusòòki kàisime korraks ka samas hotellas asuvas eakate tantsuklubis.Meie olime seal tòesti noorukesed, keskmine vanus oli mingi 65.Ja mis seal salata, ùks vanahàrra palus mindki tantsule, aga ònneks hakkasime me siis just àra sàttima ja mandoliinide ajal jài minu jalakeerutamine àra.Pole nagu pàris minu rida ka:)

8 kommentaari:

mermaid ütles ...

Osaaaaa, kus teil vedas! Ja poisid on ponksid küll ju.... isegi mul oleks vist söömine ära ununeud... :D

Ruudi ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
AnnuMannu ütles ...

Mulle ka esimestel aastatel tundus imelik see komme, mitte just nòme, aga imelik, et naised omavahel.Ma olin oma mehega vist liiga vàhe veel koos olnud:).Mida aastad edasi seda rohkem ma naudin naistepàeva:)

mermaid ütles ...

Ma ei teadnudki, et teil seal nii vahvad naistepäevad on .. koli või Itaaliasse :D

Ruudi ütles ...

Mermaid, ega siis ühe päeva pärast kolima ei pea... võid end külla sättida seks ajaks :)

mermaid ütles ...

Just- just!

Näitasin mehele pilte... ta kysis ka, et kas tahan nyyd Itaaliasse kolida w?

:D

Anonüümne ütles ...

Mul on jällegi nii ebameeldiv mälestus meesstrippariga, et juba palja pildi vaatamine tuletab meelde ja ajab südame pahaks. Ma ei mäleta enam mis üritus see oli, a kunagi Tallinnas Astoria restoranis üks strippar ronis mulle sõna otses mõttes sülle, hõõrus ja väänutas ennast seal...ok, seda veel, aga ta haises! Öakk!... Ma ei saanud midagi teha ka, kannatasin ära. Nüüd mul on foobia, kes teab millal sest lahti saan...

AnnuMannu ütles ...

Ega sa vist enne lahti saa, kui siin korra neid vaatmas kàid:P.Kohe mitte ei haisenud nad ja liiga pealetùkkivad ka polnud vist....hmmmmmm