reede, 1. veebruar 2008

Sai ja pasta

Nùùd vòin ma ka uhkustada, et natuke kokakunsti harrastasin.See kàib siis Maarja blogi kohta, kuhu tùhja kòhuga piiluda ei tohi.Mul ùks pàev làks juba sassi sellepàrast, et seal neid isuàratavid pilte vaatasin ja iseenesest kùlmkapi ukse juurde veeresin.Ja jàlle oli dieedi pidamisel selleks pàevaks lòpp peal:).Tàna aga oli kohe selline tuhin sees ja kuna juba mònda aega on peas keerelnud see kodus tehtud pasta idee, siis tàna oli selleks hea vòimalus.Algul mòtlesin, et teen tagliatellesid, siis tekkis idee hoopis ravioole teha.Lòppkokkuvòttes tegin hoopis tortellinisid, kuna neid on kergem kokku keerata kui ravioole.Minu meelest.Uurisin nats netis, printisin mòned lehed ja hakkasin mùttama.Tàidiseks tegin salsiccia, saia, parmesani, vòi ja piima segu.Selle leidsin ka netist, kuna need asjad olid just kapis olemas ka, siis sobis.Tainast oli lihtne teha ja tòòdelda oli ka super hea.Muuseas tegin siis ka saia, sest seda kodus polnud ja vàlja polnud ka tahtmist minna.Ja nagu iga itaallane, nii ka minu mees, ei sòò ju òhtust ilma saiata.See on siin minumeelest number ùks toiduaine ùldse.Saia retsepti vòtsin ka netist, kuigi sellega oleks ka ise hakkama saanud, kuna pòhimòtteliselt on 7 aastat pagarina tòòdatud:).Aga et sai tuleks just selline krokantne, mòtlesin traditsioonilist retsepti jàrgida.Niiet ùhesònaga nii tortellinid, kui sai tulid vàga hàsti vàlja.Seekord olen tòesti rahul, ju oli òige pàev nende tegemiseks.Mitte alati ei tule kòik hàsti vàlja:).Sai on praktiliselt otsas.Mees ainult ohkis, et tàpselt selline nagu mulle meeldib ja vitsutas kahe suu poolega:P.Vot nii.......ja mina sòin keedetud kartulit ja brokkolit!

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

sloveenlastel sama asi, et sai on aamen kirikus. a see kodus tehtud sain on ikka super, külma võiga, ehhh..
aga jaga pasta retsepti, mul viimane kord ei tulnud eriti hästi välja.
maarja

Anonüümne ütles ...

meelest läks ära, et kuidas sa küll suudad niimoodi dieeti pidada, ma täna ka proovisin, a siis mees otsustas pitsat teha, ja loomulikult igatsugu tervislikud asjad ei tundunud pooltki nii hääd.
ja nüüd larbin liitrite viisi vett ja isegi veini jätsin joomata...
maarja

AnnuMannu ütles ...

Ega ei suudagi tavalislelt.Nàiteks nagu tàna.....oli ju vaja tiramisùd teha ja panime mehega koos terve suure vormi tàie kinni.Oi ma tunnen nùùd sùùmekaid:).Elu on ikka ebaòiglane.Mòni sòòb ja joob ja grammigi ei tule juurde.Minusugused peavad aga igat suutàit lugema ja ikkagi on 10 kg ùle:(

Anonüümne ütles ...

Itaallased sellised saiasõbrad siis? Meil ei sööda. Ise armastasin iga toidu kõrvale leiba süüa aga nüüd enam mitte.

Neid tortellinisid ostame tihti poest.. tavaliselt seene ja pähkli täidisega. Oi, kui head need on :)

AnnuMannu ütles ...

Sai on tòesti number ùks.See on alati esimene asi mida mees kùsib òhtul, kui sòògist juttu tuleb:)

riina-lore ütles ...

Uhhh... see sai näeb küll suurepärane välja. Vot nii kaugele mina küll ei jõuaks, et saia küpsetada. Crostatasid teen ikka iga nädal, meil on harjumus tükike kooki hommikusöögiks süüa. Aga vot sai... see on uhke!