kolmapäev, 6. veebruar 2008

Uus menùù




Alles eelmine nàdal avastasime, et Isabella sòòb suurima hea meelega kala.Mul on vist selline loll omadus lapsele mitte pakkuda asju mida ma ise ei sòò st.ka kala.Mul seda kala soolikat kohe pole ja minu meelest vòiks ta tàitsa olemata olla.Samas olen ma muidugi teadlik, kui kasulik on kala.Niiet juhuse làbi saime teada, et laps viskab lausa silda selle peale.Kunagi ammu proovisin ka, aga siis ta seda ei tahtnud ja sinna paika ta jàigi.Seekord me ei jòudnud mehega puhastada nii kiiresti, kui ta sisse vitsutas.Eile ostsime poest kohe mitu forelli mis pakkisin Bella jaoks sùgavkùlma àra.Niiet nùùd on kord nàdalas kalapàev.Kusjuures ma ise sòin ka natukene ja ei saa òelda, et ta halb oleks olnud, kohe pàris hea oli.Maitsestasin muidugi kòvasti ja keedetud kartuli ja vàrske salatiga on pàris mònus selline kergem òhtusòòk.
Muidu làheb meil siin hàsti, ilm on viimased pàevad ilus pàikeseline olnud, niiet toas viibime ùsna vàhe.Pesumasin vurab ka hommikust òhtuni ja kapid on kòik làbi sorteeritud, et saaks vòimlaikult palju àra pesta.Kes teab millal siin jàlle selline kolme nàdalane vihmatsùkkel tuleb.
Karneval oli pùhapàeval, aga see aasta oli ta kuidagi igav, ei tea kas linnal on rahad otsas vòi mis, aga midagi suursugust, nagu eelmised aastad, ei toimunud.Roosa jànese kostùùmi saime àmmalt ja seda on arvatavasti mitmed tùdrukud enne meid kandnud:)

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

meil karnevali ajal oli ilm nii kole, et ei läinudki välja. piinlik moment oli see, et kui lasteaias oli kostüümides päev, siis me unustasime selle ära ja Mia oli pea ainus laps kostüümita.
Miale ka läheb kala hästi peale, aga pea ja sabaga, mudu ei taha süüa.
maarja