neljapäev, 31. jaanuar 2008

11:55:10


...on veel aega, kuni "Lost"i uus episood vàlja tuleb!!!Mina seega pean jàlle piraatlusega tegelema hakkama.Mul pole kùll kannatust oodata, kuni see ùkskord meieni jòuab:)

5 kommentaari:

Emanuele&Raine ütles ...

haa! Ka meie tegeleme siin piraatlusega, hetkel oleme USA-ga samal järjel nii Dr. House, CSI, Grey's Anatomy, 24 ja kohe-kohe ka Lost-iga ;)

Igati tore ajaveetmis viis- ilma reklaamita ja puha :)

AnnuMannu ütles ...

:D.On tòesti, ma natuke tunnen ennast sùùdi kùll, eriti musa tòmmates.No ma mòtlen, et oma lemmik artistide muusika eest ei peaks ju kahju olema maksta ja poest plaat osta.....no aga jube raske ikka kiusatusele vastu panna.Suts ja valmis:)
Ja ùlehomme tuleb ka Desperate housewives'i uus osa vàlja ùle pika aja....seda ma ootan juba suure suure pònevusega.

Anonüümne ütles ...

Mina end eriti süüdi ei tunne, sest erilisi lemmikuid mul pole, väljaarvatud Oasis, kelle plaadid ja singlid ja DVD-d on meil originaalis olemas, pluss veel netist allalaetud laulud :P
Meeleheitel koduperenaisi me hetkel veel ei vaata, mina Eestis vaatasin, kuid see seriaal pole eriti "mehelik" ja kuna meil on vähe aega õhtuti koosolles, et mida vaadata, siis vaatame midagi, mis mõlemale meelib.

Mis eriti naljakas on- vaadata seriaale itaalia keeles, eriti siis, kui sa tead seriaali näitlejate hääli (inglise keeles) ja siis kuulda itaalia keeles mingit "kiunuvat kassi" on ikka masendav minu ja nüüd ka minu abikaasa arvates :D

AnnuMannu ütles ...

Mul on jah neid lemmikuid nii kole palju ja vahest tahaks huvipàrast ka kedagi kuulata, kes vòibolla hiljem ei meeldigi.Ei jòua nii palju osta, kui kuulata tahaks:)Ju see on maitse asi muidugi, aga mu meelest pole perenaiste seriaal ùldse naiselik, seal on palju sellist musta huumorit, mis mulle isiklikult hàsti meelt mòòda on:P.Aga jah, ega mu mees pole seda ka eriti vaadanud...ei teagi miks.Kui Sky sees on, siis on ùldse seda vaatamist nii palju, et valida on jube raske.See peale rààkimine on jah nagu ta on.Mul on isegi vastupidi olnud, et olen siin harjunud mingi peale rààgitud hààlega ja siis nùùd saab Sky'lt vaadata originaalis.Nii harjumatu on, aga muidugi hea meel on selle ùle.

Anonüümne ütles ...

ma ei jaksa ära oodata grey's anatomy 4 hooaega, ja miskittõttu netist ei lase mu arvuti enam tõmmata.
maarja