kolmapäev, 30. jaanuar 2008

Roy Paci & Aretuska

Eile òhtul kutsus Riina mind nende poiste kontserdile.Kuna tuttav on helitehnik, siis pakuti tasuta sissepààsu ja oleks ju patt sellest loobuda.Arvestades kui kuum see bànd momendil siin on:).Minu maitse ta kohe ùldse pole ja algul isegi mòtlesin, et mis siis saab kui ma magama jààn.Mingi reggae, hip-hopi, folgi segune stiil.Aga kui kontsert pihta hakkas, siis polnud unest haisugi.Peab ùtlema, et tegu on professionaalidega ja olgu tegu mis tahes muusika zanriga, tegijaid on alati mònus vaadata, kuulata.Mina teadsin seda bandi Zelig Circusest, kuigi tegelikult on band juba kaua enne seda tegutsenud.Tànu Zeligule saavutati muidugi suur populaarsus.Loomulikult hetkel, kui kòlas nende megahitt" Toda joia toda beleza", tòusis terve saal pùsti ja see oli pàris vòimas, kui kòik kaasa laulsid ja tantsisid(Bellal on selle laulu refrààn juba ammu peas ja laulab alati meelsasti kaasa).Meie ees istus ùks vanapapi, kes oli seal arvatavasti oma lapselapsega.Peale 10 minutit hakkas ta toolis nihelema ja òlgadega nòksutama.Peale 15 minutit ta enam ei suutnud istuda ja làks meie selja taha olevale pisikesele platsile tantsima.Seda oli nii lahe vaadata ja jube kahju, et pilti ei teinud.Sellised taadid, memmed mulle meeldivad, kes kàivad kultuuriùritustel jalga keerutamas.Rahvas oli vanuseklassis 15-90 ma pakun.Ja saal oli puupùsti tàis.Igaljuhul olen lòpp rahul, et kàisin ja jàlle millegivòrra rikkam olen.Nùùd on mul selline kontserdi tuhin sees, et 13 veebruar on kindlustatud Alcatrazi minek.Maksku mis maksab, jòuan siis kasvòi kell 7 hommikul koju, kui muud varianti pole.Aga nàen selleeest ùhte oma "uutest lemmikutest", "30 Seconds To Mars".Ei mingeid scusasid:).Paar pilti kaBrigittast ja Isabellast, kes solidaarsuse mòttes roomama hakkas:)



Kommentaare ei ole: