laupäev, 15. detsember 2007

Lòpuks ometi sain aega.....

....et siia paar rida kirja panna.Viimased paar nàdalat on jubeda sebimise tàhe all làinud.Nùùd vòtan vàhe hoogu maha ja arvatavasti selle aasta sees ma enam kuhugi minema ei pea.Tànane pàev mòòdus hommikust òhtuni kingitusi otsides ja see oli tappev.Loomulikult ei leidnud kòigile kingitusi, niiet see saaga pole veel làbi:(.Tòime ka ùhe vàikse kuusepuu tuppa, nagu kord ja kohus.Eks nùùd nàha ole, kes teda esimesena lammutama hakkab, kas Isabella vòi kass:)
Jube ma olen nii vàsinud, et ei jòuagi rohkem kirjutada........:)



3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma kogu aeg vaatan ja kadestan kui pikad juuksed su plikal juba on. Triinul on nüüd lõpuks selline poisipea pähe kasvanud, aga patsidest võib esialgu veel ainult unistada. A no mis ma saada tahan - ise olin kuni aastani jummala kiilakas, Paolo kah enam-vähem sama.

AnnuMannu ütles ...

:D.Ma jàlle kadestan sinu tùdruku siniseid silmi:P.Eks nad ùkspàev ikka pàhe tulevad ja saab neid patse punuda nii, et tùdinemiseni.

Monica ütles ...

Meil ka juustega niru ... aga alt kisuvad lokki mis on nii armas...:)