reede, 21. detsember 2007

Vàike sòbranna Brigitta ja kaalujàlgijad



Meil kàis kùlas vàike Brigitta, kes on ka siis ùks eesti-itaalia pere esindaja:).Vanusevahe on neil kùll aasta ja paar kuud, aga omavahel suheldud nad saavad.Kuigi Isabella on vahel natuke liiga julge ja vòib vàiksemale liiga teha.Nii tublit last nagu Brigitta annab otsida.Nàgu on alati nalja tàis ja mingit vààksumist, tema suust kùll ei kuule:)Prouad jòid kaks kannu kohvi, juustutorti, kohupiimatorti ja muidugi panettonet.Elagu dieet!!!

2 kommentaari:

Reede ütles ...

Mis see panettone on? Meil müüakse neid ka enne jõule poodides (meie kandis elavad põhiliselt Kreeka ja Itaalia päritolu inimesed), neid on mitut sorti, karbi peal oleva pildi järgi näeb välja nagu kõrge keeks ja mõnedel on kreemitriibud sees. Pildil näevad need koogid väga ilusad välja, aga ma osta pole julgenud, et äkki on liiga keemiline (nagu saksa keeksid Eestis). Kas Sa ostad seda poest või teed ise?
Ilusat jõulu!

AnnuMannu ütles ...

Ikka poest.Nii hull ma veel peast pole, et seda ise tegema hakkaks:D.Aga selline traditsiooniline panettone on ilma kreemi ja muude triipudeta.Selline tavaline, kuigi neid on ka natuke erinevaid tùùpe.Rohkem, kui keeksile, sarnaneb ta minu meelest suure rosina saiaga.Seal on tavaliselt sees veel suhkrustatud puuvilja tùkid.Mul vòttis oma 4 aastat aega, et ma teda hindama hakkasin.Nùùd juba tàitsa meeldib:P
Proovida vòid ikka:)