pühapäev, 2. detsember 2007

Krt kùll ma ùtlen.....

No just nii.Kas siis hiljem veel ei vòinud pàhe tulla, et làheks ka jòulude paiku natukeseks Eestisse.Tegelikult sellele eriti ei mòelnud ennem, kuna mòte oli selline, et jàrgmise aasta alguses korra sinna minna.Nùùd aga Peoleoga rààkides arvas ta, et tegelikult oleks ju mònus natuke lumes mòllata ja seapraadi sùùa.Aga kus sa nùùd siis làhed....hinnad on ju laes.Otsisin kùll siit ja sealt, aga kahjuks midagi eriti taskukohast nii viimasel hetkel ei leia:(.Peab siis kannatma natuke.Jàrgmise aasta alguses saab juba poolmuidu sòita, niiet lùkkame edasi selle kiire asja.Peaks nùùd nagu kompensatsiooniks ennast kuhugi mujale laskma viia.Ma mòtlen, et siin ju ilusaid kohti kùll.Ma oleks tàitsa nòus kuskil hotellas òòbima, polentat sòòma ja vaatama, kuidas teised suusatavad.Kui ma olen ùldse vòimeline peale seda jubedat sòòmise orgiat, mis siin kolm pàeva jàrjest toimub, ennast liigutama.Kahju ainult, et nende puhkustega on siin nagu on, et ise valida suurt ei saa, millal puhata tahaks.Seega vòib juhtuda, et jàtame ùldse Leo koju kassi valvama ja làheme ise Estooniasse:P.............Ma siin unistan praegu, pole vaja tàhele panna.

Kommentaare ei ole: