kolmapäev, 28. november 2007

2 aastane!!!

Tàna on Isabella teine sùnnipàev.Peo pidasime natuke varem àra, sest kòigil kùlalistel pole kahjuks vòimalik nàdala sees tulla.Tàna kaks aastat tagasi sùndis siis meie pàrdik, kell 20.29 ja keisrilòike abil.Mina nàgin teda kahjuks teisena, isa oli esimene kes oma last nàgi.Eks ma alguses pòdesin ka seda, et asjad nii làksid ja ma ei olnud"kohal", kui tùdruk ilmale tuli.Olin seda ju nii kaua oodanud ja omad ootused olid seoses sellega.Haigla kogemused oli 100% positiivsed ja ma olen vòibolla ainuke inimene, kellel oli lausa kahju sealt àra tulla:).Aga samas pole ma sugugi kindel, et sinna uuesti st. teisele ringile minna tahan:)Niipea.Ju elu nàitab, saab mis saama peab:)
Ps.Suured tànud kòigile ònnesoovijatele!!!

Emme ja issi poolt saadud kingitusega.

2 kommentaari:

Mari ütles ...

Palju õnne pisikesele tirtsule ja teile endile ka!
Väga mõnus aeg hakkab teil nüüd, minumeelest alates kahest on lihtsalt nauding see lapse kasvatamine!

mermaid ütles ...

Palju õnne pisikesee ilusale tüdrukule!
Väga vahva kingitus!!!!