esmaspäev, 31. detsember 2007

Esimene òò oma toas...

.....làks vist ùsna hàsti, arvestades, et see oli esimene òò pàris oma toas ja ùksi.Nimelt àrkas ta vara hommikul ùlesse ja kui ma teda vaatama làksin, siis oli kass tal ninapidi juures ja ma nùùd ei teagi, kas see oli kass kes ta ùles ajas vòi kòhahoog, mis kestis veel tund aega:(.Algul proovisin teda ikka magama saada, aga kui see kòhahoog raugeda ei tahtnud, siis sai selgeks, et ùlejàànud uni tuleb meie kaisus àra magada.Magama jài ta òhtul umbes 5 minutiga, mida ma ka arvanud olin ja seda ma ei kartnudki, et uus koht ja uni ei tule, pigem kartsingi seda òist àrkamist.Tegelikult ma kahtlesin selles ajastuses, kuna viimased pàevad on ta natuke tòbine olnud ja òòsiti ajab kòhima, kuigi pàeval tundub, et pole midagi viga.Aga nùùd on juba algust tehtud ja muidugi ei kavatse ma alla anda ja loodan, et edaspidi pòònab ikka hommikuni vàlja.Mis puutub kassi voodisse laskmisest, siis vanasti magas ta alati meie voodis.Mis mind selle juures hàirib on see, et temast jààb jube palju karvu jàrgi.Ma ùldse imestan, et ta juba kiilas pole, arvestades, kui palju ta endast neid maha jàtab igalepoole.Teine asi on see, et talle meeldib ennast mitte alati kòrvale sàttida, vaid pigem peale.Minu jaoks pole ta eriti raske, aga lapse jaoks paras koormus:).Aga ju nàeb, ega kassi pàrast nùùd laps siis meie tuppa magama pea jààma ja mingi lahenduse leiame ikka.

Kommentaare ei ole: