kolmapäev, 2. jaanuar 2008

Tàielik kordaminek:)


Tànane òò oli just selline, nagu ma unistanud olin.See tàhendab siis, et òhtul làks laps magama ja esimest korda tegi silmad lahti hommikul kell ùheksa.Vudis ròòmsalt oma toast vàlja ja nòudis tuttolot(fruttolo-laste toorjuustu jogurt).Ma loodan nùùd, et see nii jààbki, nagu ta ju olema peaks.Magamaminek nàeb selline vàlja, et laps jookseb ise oma voodisse, tòmbab teki peale, vòtab oma jànese kaissu ja ongi korras.Mina kustutan tule ja tòmban ukse peaaegu kinni ja sweet dreams:).Pidin selle kirja panema, sest minujaoks on see tàhtis kordaminek ja ùldse olen oma lapse ùle jube uhke:D

3 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Tubli tüdruk! Kohe näha, et kahene juba mitte mingi titt enam....:o)Triinuga käib ikka õhtu väike kemplemine magaminemise teemal ja noh, võrekasse ta muidugi ise ei saa kah. Aga ära ka voodit vahetada veel ei julge, sest kardan, et siis käiksin teda 17 korda õhtul voodisse tagasi ajamas.

AnnuMannu ütles ...

Suur tùdruk muidugi juba:).Ma ei tea miks, aga Isabella ei tule voodist vàlja, ta vòib kùll nutma hakata, aga vàlja ei tule, kui ma kàsin tal sinna jààda.Ju siis kuulab sòna:).Ja òhtuti on meil ka vahel ikka natuke turtsutud, aga ònneks làheb see kàhku ùle, sest uni murrab maha:P

Anonüümne ütles ...

Väga tubli tüdruk!
Meil see nii lihtsalt ei käi...