pühapäev, 30. detsember 2007

Oma tuba, oma luba




Tàna òhtul sai Isabella lòpuks tàitsa oma toa.Muidugi me nimetasime seda ennem ka tema toaks, kuigi ta seal eriti ei kàinud ja muidugi ka ei maganud.Lihtsalt suur hunnik mànguasju ja tema riidekapid olid seal.Nagu lubatud, kinkisime Isabellale jòuludeks voodi, koos muude vidinatega ja isegi iskiliku riidekapi sai ta omale.Need vanad òudused lasi proua kiiremas korras kokku pakkida ja nàdala lòpus liiguvad nad kòigi eelduste kohaselt Umbria poole.Jesssss.Suures tuhinas tòstsime isegi suure toa natuke ùmber:).Nùùd jààb loota, et ta seal toas magama on nòus.Ma olen pàris pabinas, sest uuesti voodit teise tuppa viima ei taha hakata ja ise ka sinna tuppa kolima ei hakkaks hea meelega.Ma parem sellest siin pikemalt ei vatra, sest mul pole aimugi, kuidas tànane magama minek ja veel enam magamine vàlja nàeb.Pòial on peos igaljuhul:)
Uksed jààvad muidugi vahepealt siis lahti, kuigi siiamaani on meie magamistoa uks kinni olnud, et kassi eemal hoida.Nùùd on siis vaba pààs kòutsil mòlemisse tuppa.Ja ma tean juba vàga hàsti, kuhu ta ennast magama sàtib:S.See selleks, aga tal on loll komme kràunuda ja see ajab òòsiti ùles, ka siis kui uks vahepealt kinni on:(
Varasti ongi magama mineku aeg, niiet ptùi ptùi ptùi.....:)
Ps.Kusjuures minu esimene hirm, seoses vòrevoodi àra vòtmisega meie voodi kùljest, oli see, et ma ise òòsel voodist vàlja kukun:P

3 kommentaari:

mermaid ütles ...

Osaaaa, kui armas!
Ja polegi roosa :D

Ruudi ütles ...

Mina, kui roosa vihkaja, kiidan väga toa värve :D!

Las kass magab lapse juures, loomad ja lapsed koos on ilus asi ja tervisele ka kasulik ( saab posu anitkehi)...
Ning katsu ise ka mitte välja end keerata... võta näiteks mees kaissu ja hoia tast kõvesti kinni :)

AnnuMannu ütles ...

Meest ei saa kövasti kaissu vötta, sest see norskab jubedalt:D.Ma pean teise voodi nurka ennast sättima ja vahepeal annan hoope talle, kui liiga lärmakaks muutub asi:P.
Eesti keelse klaviatuuriga tundub, nagu oleks ma saarlane:)