esmaspäev, 10. september 2007

Tantsulka




Nagu Itaalias kombeks, on soojematel aastaaegadel igas kùlakeses omad nn. linnapàevad, kùlapàevad ja muud sellised ùritused.Seekord toimus pidu Villabellas, mis asub meist mòni kilomeeter kuhugi poole.Peo teema oli Argentiina.See tàhendab siis, et sòòk ja jook olid seda pàritolu.Ja loomulikult ka muusika......ma ei hakka ùldse mainima kuidas ma ei salli seda latino-americanot, aga see selleks.Sòòk oli super hea...nii palju kui ma maitsta sain ùldse.Mul on ju isuprobleemidega laps:D.Mingist suurest lihapiruka taolisest asjast sain ma ainult ààrt maitsta. ùlejàànud làks teadagi kuhu:)Liha oli ka super hàsti tehtud ja sortiment oli lai, peab tòdema, et seda oli liiga palju isegi minu jaoks.Mida ei juhtu tavaliselt kunagi:PMagusaks pakuti sellist òuna-kohupiima tordi taolist asja, kus oli vahukoor peal.Super!Argentiina kòòk on praeguste kogemuste kohaselt vàga maitsev:).Sealtmaalt kui muusika màngima hakkas, pidi keegi meist koguaeg lava ees passima, sest meil ju peres ùks Veline kasvamas.Neli tundi non-stop tantsu ja katsu sa teda sealt korraks eemale viia.Lòpuks làksime oma sòòkide, jookidega kòik lava ette istuma, et seltsis ikka segasem ju.Tegime mòned pildid ka, aga laiskusest tegime need seebikarbiga ja kvaliteet annab kòvasti soovida:(

2 kommentaari:

Ruudi ütles ...

Kussjuures Argentiinas ei peaks seda latino americano muusikat eriti olema. Agrgentiinlased ei oska pepusigi muusika rütmis hööritada.. nad rohkem tangotegelased :)
Aga liha nad oskavad küll teha...

AnnuMannu ütles ...

Seal tantsiti jah tangot. olen selle kohapealt nii pòmm pòmm kùll.Tango on kùll super super tants, kui profid seda teevad ja see musa mis taustaks màngib on ka vàga lahe.Aga noh kui lapsed lavale lasti siis tuli seda igapàevast ladina-ameerika jura ka, mis siin inimestele tohutult peale làheb.Vat see on kole:D