neljapäev, 13. september 2007

Esimene ilus tàislause






Tegelikult on Isabella seda lauset juba paar kuud òelnud, aga tàna lisandus sellele ka "emme" otsa.Niiet kokku tuli lause siis:Oo, emme....vaata chè bello:).See oo kàib ùldse igalepoole ette ja vaata on ka vahel kùll kaada ja baata.Vahel ùtleb seda ka ùsna selgelt guaada, mis tundub siis itaalia keeles guarda olevat.Teinekord jàlle vàga ilusti vàljahààldatult vaata!Ja pidevalt pean ma midagi vaatama:).Teine lauseke mis ta ka juba ammu tegelikult ùtleb on:emme...chè cosa c'è?Aitàh tema suust ma veel kuulnud pole, selleeest gaatsi(grazie) kàib ette ja taha, aga mitte siis kui oleks seda tòesti viisakas òelda:).Mulle tundub siiski, et ta on meil ùsna tagasihoidlik sònameister.Mingi oma "isabellese", nagu mu àmm ùtles, on tal hàsti suus ja seda rààgib hommikust òhtuni, aga eesti-itaalia keeles rààgib veel ùsna vàhe.Aga meil aega on ja ootame pònevusega seda aega, kui ei jòua enam seda juttu àra kuulata ja miksidele vastata:)

4 kommentaari:

Ruudi ütles ...

või põkeedele ( perchedele nohh) :)

AnnuMannu ütles ...

Jajah, peale pòkeed on kohe jàrgmine kùsimus kindlasti...e pòkee no????

Anonüümne ütles ...

Sa vòta paber ja pliiats ja pane kolme pàeva jooksul kòik kirja mis tydruku suust tuleb. Ma arvan, et sa oled ise kah pàrast yllatunud kui palju ta tegelt sònu kasutab ja teie puhul lausa ka lauseid. Vàhemasti mul Triinuga kyll tundus,et ta korrutab yhte ja samu kolme sòna pàevast pàeva, kuid tegin listi àra ja 3st sai 30nd.

Monica ütles ...

Meil on põhiline " see on tita " " see on tädi " " see on onu "
"ANNA "- seda ma pole õpetanud aga see tuli ja ilmselt jääb veel kauaks :) Küllil õigus , ma ka hakkasin ükspäev spetsiaalselt jälgima mis ja palju ta sõnu ütleb ... üllatus oli suur :) Kirja pole pannud...võiks ju.... kõik aint eesti keeles välja arvatud see " gaatsiiii " ( nagu bellalgi ) :) ja car ( seda ütleb ainult issile , mulle ikka tuut tuut :)