pühapäev, 1. märts 2009

Karneval ja 2 aastat!






Kòigepealt tuli mul meelde, et ma alustasin blogitamist just kaks aastat tagasi karnevali ajal.See oligi vist esimene postitus, ei viitsi vaadata praegu:)
Aga noh, pidu oli nagu pidu ikka.Sumasime mòòda vàrvilisi helbeid ja loopisime ise neid laiali kuhu vàhegi sai.Isabella oli selline tagasihoidlik haldjake.Ei hakanud ma talle seda jànese asja selga ajama, nii oli palju armsam.Linnas etendati mingit eriti kaasaegset varianti "Cats"ist.Peale seda suundusime meie baari veni jooma.Seda saab ju nùùd lausa òues teha.Tàitsa mònus soe oli.Siis suundusime meile ja sòime seljankat(elus esimest korda tegin), polnud vigagi, kòik sòòdi àra ja kiideti.Supi peal meie ju ela, niiet suur plaaditàis meie linna parimat pitsat oli ka tellitud.Nàmmmmmaaaaaaaa.Siis koorejààtis vàrske maasika toormoosiga:P
Kòik oli tore.Kuna peale òhtusòòki oli ka linnas midagi toimumas, siis suundusime uuesti tagsi.Kanrtiòhtule tàpsemalt.Limoncello ja sambuca kàisid sinna juurde:)
Niiet lòbus oli, kohe ei jòua àra oodata, et vàljas juba soojaks làheks ja saks jàlle mòòda ùritusi tuurima hakata.Aitab kods istumisest!

4 kommentaari:

mermaid ütles ...

Kas teil müüakse seal musta leiba?

Bella nii tubli, sööb suppi. Meie oma kyll ei söö.

Mis tants seal käib? Igayks võib lavale minna w?

Sa ikka nii itaallanna moodi...

AnnuMannu ütles ...

Selle tòi mulle mees venelaste poest.Leedu leib.Aga muidu mùùakse poodises ka, pole just suurem asi, et vàrskuse mòttes, aga ajab àra kùll asja.
Suppe sòòb jah meelsasti, see jài atlle augustis eestist eriti kùlge:)
Lavale oleks vòinud minna jah, nad meelsasti alati òpetavad, aga no andke andeks...ma kùll ei làheks:D
Sòbrannad mul tantsivad mònuga seda line tantsu:)

Ruudi ütles ...

Hakake naised ise leiba tegema! See pole üldse raske!
Minu juurde võite juuretise järele tulla :)

AnnuMannu ütles ...

Ma vahepeal ikka usinasti kùpsetasin ka, sùgavas on siiani juuretist.Aga ma ei tea, mingilt maalt nagu ei tulnud hea ja sinna ta jài.Ega ma igapàevane leiva sòòja (enam) polegi.Hullult hakkab sees paukuma, kui leiba sòòn:D
Aga kùlla vaata ette, et tulemegi veel koos:)